ACK ČR: Za Prahu laskavější

Asociace cestovních kanceláří ČR hledá dlouhodobě možnosti zlepšení návštěvnosti Prahy a komunikuje o těchto možnostech i se svými partnerskými organizacemi v zahraničí.

  • 15.10.2013
  • Lenka Čechurová

Obnovení zájezdů do Egypta

altAsociace cestovních kanceláří ČR vítá snahu některých cestovních kanceláří o obnovení letů do vybraných letovisek na Egyptském pobřeží. Současná situace v Egyptě ukazuje, že přímořská letoviska nejsou vnitropolitickou situací v zemi nijak zasažena.

  • 27.8.2013
  • Lenka Čechurová

Prohlášení ACK ČR ke sdělení krachycestovek.cz

Server Krachycestovek.cz minulý týden rozpoutal mediální bitvu proti CA Bohemia Travel System ohledně neoprávněného prodeje zájezdů a proti ACK ČR, kde je tato CA členem. Jenže ACK ČR situaci obratem řešila.

  • 19.8.2013
  • Eva Mráčková

Asociace oceňuje rychlost pojišťovny Uniqa při repatriaci turistů ze Sicílie

Asociace cestovních kanceláří České republiky ocenila rychlost pojišťovny UNIQA při organizaci návratu turistů z letiště v Palermu, kteří tam uvízli poté, co jejich zpáteční let byl zrušen a zástupci organizátora zájezdu – cestovní kanceláře Solymar, nebyli k zastižení.

  • 24.7.2013
  • Lenka Čechurová

Pomoc při kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR ve spolupráci s Psychosociálním intervenčním týmem uspořádala pod záštitou ministra pro místní rozvoj konferenci Kritické a tragické situace v cestovním ruchu aneb Jak má postupovat management cestovních kanceláří a dopravců v případě vzniku mimořádné události, která postihla jejich klienty.

Cílem konference bylo formulovat úlohu a doporučit postupy dopravců a cestovních kanceláří v případech, kdy dojde k vážné nehodě či podobné kritické situaci s tragickými následky, a sice nejen z hlediska zákonných povinností a zvládnutí situace po technicko-organizační stránce, ale i z hlediska psychologického a etického přístupu k zasaženým a jejich blízkým.

  • 20.6.2013
  • Lenka Čechurová

Cestovní ruch i přes nepřízeň stále roste

Na základě zveřejňovaných statistik a vlastních výzkumů Asociace cestovních kanceláří České republiky konstatuje, že cestovní ruch i přes nepříznivé podmínky neklesá a v některých případech stále roste.

  • 17.10.2012
  • Lenka Čechurová

Prohlášení ACK ČR k případu CK BG Travel

Asociace cestovních kanceláří České republiky vyzývá pojišťovnu Generali, aby odškodnila klienty zkrachovalé CK BG Travel a vrátila tak cestující veřejnosti a pojištěným cestovním kancelářím potřebnou jistotu, kterou narušila prohlášením o tom, že klienti nebudou odškodněni.

  • 25.7.2012
  • Lenka Čechurová
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner