Realita kolem hrozby budoucí turistice v Egyptě

V některých médiích (např. Novinky.cz) se objevuje varování před hrozbami, které hrozí turistice v Egyptě od nové politické garnitury, jako je zakonzervování a znepřístupnění památek, zákaz alkoholu, přísné předpisy pro turisty ohledně oblékání a koupání atd. Silácká prohlášení tohoto typu se v Egyptě v poslední době objevují, to je pravda, ale rozhodně není důvod k panice a článkům, které mohou takovou paniku vyvolávat.

Vánoce a konec roku v Dominikánské republice

altVánoce jsou pro Dominikánce velice důležitým svátkem a jedním z nejhezčích období v roce. Vánoční čas - to jsou radostné večírky, okázalé ohňostroje, pohodový čas strávený s rodinou a báječné jídlo. Skvělých věcí, na které se můžete těšit, je mnohem více, než se do našeho článku vejde.

  • 17.12.2011
  • Lenka Čechurová

Prosincový Klubový den ACK: Daně a jak na ně

Prosincový Klubový den Asociace cestovních kanceláří České republiky, který se konal 14.12. v Best Western Hotelu Kampa, přinesl pod stromeček přehled toho, co podnikatele v příštím roce nemine a na co by si měli dát zvlášť pozor, protože ledacos bude v mnoha velkých maličkostech zase jinak, než byli zvyklí.

S daňovými pastmi i kličkami seznámil účastníky představitel Daňového ateliéru s.r.o. Ing. Tomáš Vondrák, odborník na slovo vzatý

  • 14.12.2011
  • Eva Mráčková

Poškození, ztráta nebo odcizení zavazadla na zájezdu

Během zájezdu se vyskytuje mnoho momentů, kdy mohou zavazadla klientů přijít k úhoně – při přepravě autobusem, při ubytování v hotelu, motelu či kempu, při rekreaci samotné.

Poškození, ztráta či odcizení zavazadla není nic jiného než materiální škoda na straně klienta a klient má za zákonem stanovených podmínek nárok na to, aby mu vzniklá škoda byla nahrazena.

Poškození, ztráta nebo odcizení zavazadla může v určitých případech znamenat také nemožnost klienta v zájezdu pokračovat podle plánu nebo si jej užít jen omezeně. Následkem tedy může být také nemateriální újma.

Odpovědnost cestovní kanceláře z cestovní smlouvy nelze omezit nebo vyloučit obecným prohlášením, že cestovní kancelář nenese odpovědnost za zavazadla klienta. Předpokladem vzniku povinnosti cestovní kanceláře nahradit klientovi škodu je ...

  • 11.12.2011
  • Eva Mráčková

Senioři mohou cestovat pohodově, i u nás jsou cestovní kanceláře pro seniory

Mladí nemají na cestování čas, senioři si na jeho nedostatek naopak stěžovat nemohou. I přesto se ale čeští senioři do cestování a poznávání příliš nehrnou. Nedostatek financí, strach z toho, že cestu nezvládne, nebo problém, že už nemá s kým vyrazit – to jsou hlavní strašáci těch, kteří raději zůstávají zavření doma. I v Česku cestovní kanceláře proto přicházejí s programy speciálně upravenými pro potřeby starších klientů.

  • 2.12.2011
  • Lenka Čechurová

Krásný dárek k Vánocům ? Kupte zájezd!

Každý rok touto dobou nastává horečné přemýšlení: čím obdarovat své blízké, aby je to skutečně potěšilo.  Dříve bývala univerzálním dárkem kniha, ale v době počítačů, videí a konzol už ani ta kniha nemusí být to pravé.

  • 21.11.2011
  • Lenka Čechurová

Prodej lyžařských zájezdů je v plném proudu

Prodej lyžařských zájezdů je v plném proudu. Oproti předchozím rokům se prodej sice zvyšuje pouze o 1,5 – 2 procenta, ale klienti objednávají zimní pobyty daleko dříve. Zajistí si tak nejen nejširší výběr zájezdů, ale mohou využít i početné množství slev a kombinací balíčků.

  • 18.11.2011
  • Lenka Čechurová
Hledání členů

Asociace cestovních kanceláří České republiky je dobrovolným sdružením subjektů domácího i zahraničního cestovního ruchu oprávněných k činnosti na území ČR. Je samostatnou právnickou osobou s působností po celém území ČR.“

Přidejte se k nám

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner