Klubový den ACK ČR: Za poklady pražské Lorety – a úskalími chystané Package Travel Directive EU
Zářijový Klubový den přinesl poznatky, co nového v pražské Loretě - a co nového chystá EU pro cestovní ruch v návrhu směrnice Package Travel Directive.
ACK ČR prezentovala: Jeden den nestačí – jedenkrát za život tím méně
V turistické nabídce pro zahraničí logicky dominují populární cíle, které zná prakticky každý pracovník v cestovním ruchu. Prezentace Kutné Hory pro ACK ČR ukázala, jak důležité je své znalosti doplňovat.
Prezentace ACK: tip pro nevšední zážitky
V souladu s trendem zážitkové turistiky ACK ČR častěji prezentuje svým členům nejrůznější nevšední možnosti k využití. V dubnu přijala pozvání ukázat svým členům, jak šikovní a nadšení podnikatelé proměnili neblahé dědictví Milovic v perfektní programový tip.
Klubový den ACK ČR: S fotografiemi opatrně
Únorový Klubový den Asociace cestovních kanceláří ČR byl věnován docela ošemetné záležitosti, která se díky rozšířenému používání internetu stává víc než aktuální: na co si musí cestovní kanceláře a agentury dávat pozor, když při své nabídce (a kdykoliv jindy) zveřejňují fotografie.
Kde jsou čertova kopýtka skryta a jak s nimi naložit, hovořila mgr. Petra Holubová z advokátní kanceláře Holubová – advokáti s.r.o.
Sekce památek ACK ČR prezentovala pražské věže
K oslavě třetích narozenin sekce památek ACK ČR pozvala předsedkyně sekce PhDr. Jolana Kopřiva Myslivcová 12. února členy ACK ČR na Staroměstskou mosteckou věž, kterou od 21. ledna letošního roku nově spravuje Muzeum hl. města Prahy spolu s dalšími pražskými věžemi. Ředitelka Muzea hl.m. Prahy PhDr. Zuzana Strnadová seznámila účastníky se záměry ohledně oživení prohlídky věží cílenými výstavami.
Lednový Klubový den ACK: nabídnout zážitek
Lednový Klubový den Asociace cestovních kanceláří České republiky, který se konal 30.1.2013 ve studiu Chefparade v pražské holešovické tržnici, měl jediný cíl: vyzkoušet na vlastní kůži, jak se dá spojit prezentace gastronomie s doslova teambuildingovou atmosférou a vytvořit zážitek nejen pro domácí, ale i zahraniční klienty.