Klubový den ACK ČR - Předcházet problémům v BOZP
Manažeři cestovních kanceláří a agentur mají ve shonu starostí s cestovním ruchem sklon zapomínat na povinnosti kladené obecně platnými zákony. ACK ČR proto na Klubovém dnu přehledně seznámila s těmi úskalími BOZP, které by mohly přijít draho i těm nejmenším firmám.
Zákaz diskriminace x možnost odmítnout problémového klienta
Jak (legálně) odmítnout problémového klienta? Téma odmítnutí klienta úzce souvisí s otázkou zákazu diskriminace, což je povinnost, kterou prodávajícím ukládá § 6 zákona o ochraně spotřebitele. Co tento zákaz znamená a jsou z něj výjimky?
Letní sezona dopadla lépe než loni a výhled na zimu je optimistický!
(Praha, 23. října 2014) Jak vyplývá z aktuálních čísel cestovních kanceláří, byla letní sezona oproti loňskému roku lepší. Na domácí půdě o tom svědčí i výborná návštěvnost památek.
Máte webové stránky v angličtině? Pozor aby Vám nepřišlo předvolání k soudu třeba v Londýně
V cestovním ruchu může docházet ke vzniku přeshraničních sporů. Jak je to s rizikem vzniku soudní příslušnosti cizozemského soudu, a to hlavně ve vztazích mezi podnikatelem a spotřebitelem?
Není újma jako újma
Na rozdíl od „ztráty radosti z dovolené“ hrozí CK mnohem větší povinnosti, dojde-li k nemajetkové újmě na přirozených právech. Co to je a na co si dávat pozor ?
Registrace vystavovatelů na Travel Meeting Point zahájena
Přihlášky k aktivní účasti na Travel Meeting Pointu jsou nyní v plném proudu. Chcete se také přihlásit a nepropást šanci aktivní účasti na nejprestižnější B2B akci cestovního ruchu letošního roku?