Zakázané nekalé obchodní praktiky

I na služby cestovní kanceláře a cestovní agentury se vztahuje § 4 zákona o ochraně spotřebitele, podle kterého je zakázáno užívání nekalých obchodních praktik při nabízení nebo poskytování služeb či práv. Co to vlastně nekalá obchodní praktika vůči spotřebiteli je a jakým následkům se vystavuje obchodník, který se nekalých obchodních praktik dopouští.

Klubový den ACK ČR - Předcházet problémům v BOZP

Manažeři cestovních kanceláří a agentur mají ve shonu starostí s cestovním ruchem sklon zapomínat na povinnosti kladené obecně platnými zákony. ACK ČR proto na Klubovém dnu přehledně seznámila s těmi úskalími BOZP, které by mohly přijít draho i těm nejmenším firmám.

  • 2.2.2015
  • Eva Mráčková

Zákaz diskriminace x možnost odmítnout problémového klienta

Jak (legálně) odmítnout problémového klienta? Téma odmítnutí klienta úzce souvisí s otázkou zákazu diskriminace, což je povinnost, kterou prodávajícím ukládá § 6 zákona o ochraně spotřebitele. Co tento zákaz znamená a jsou z něj výjimky?

 

  • 6.1.2015
  • Eva Mráčková

Letní sezona dopadla lépe než loni a výhled na zimu je optimistický!

(Praha, 23. října 2014) Jak vyplývá z aktuálních čísel cestovních kanceláří, byla letní sezona oproti loňskému roku lepší. Na domácí půdě o tom svědčí i výborná návštěvnost památek.

  • 24.10.2014
  • Lenka Čechurová

Máte webové stránky v angličtině? Pozor aby Vám nepřišlo předvolání k soudu třeba v Londýně

V cestovním ruchu může docházet ke vzniku přeshraničních sporů. Jak je to s rizikem vzniku soudní příslušnosti cizozemského soudu, a to hlavně ve vztazích mezi podnikatelem a spotřebitelem?

  • 15.10.2014
  • Lenka Čechurová

Není újma jako újma

Na rozdíl od „ztráty radosti z dovolené“ hrozí CK mnohem větší povinnosti, dojde-li k nemajetkové újmě na přirozených právech. Co to je a na co si dávat pozor ?

 

  • 22.9.2014
  • Lenka Čechurová

Registrace vystavovatelů na Travel Meeting Point zahájena

Přihlášky k aktivní účasti na Travel Meeting Pointu jsou nyní v plném proudu. Chcete se také přihlásit a nepropást šanci aktivní účasti na nejprestižnější B2B akci cestovního ruchu letošního roku? 

  • 1.9.2014
  • Lenka Čechurová
Hledání členů

Asociace cestovních kanceláří České republiky je dobrovolným sdružením subjektů domácího i zahraničního cestovního ruchu oprávněných k činnosti na území ČR. Je samostatnou právnickou osobou s působností po celém území ČR.“

Přidejte se k nám

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner