Krize polských CK

Jedna z největších cestovních kanceláří Orbis Travel ohlásila  bankrot 29. září. V polském registru dlužníků bylo v září evidováno již 134 cestovních kanceláří,

  • 11.10.2010
  • Lenka Čechurová

POZVÁNÍ NA KLUBOVÉ DNY

Říjnový Klubový den, který se bude konat  13.10. v Nostickém paláci v Praze, bude věnován podnětům pro programy incomingových a domácích cestovních kanceláří se zaměřením na kulturu a další významné události

  • 11.10.2010
  • Lenka Čechurová

IATA sekce jednala s obchodním ředitelem ČSA

Schůzka sekce dne 5.10., která měla na programu projednání spolupráce s ČSA za účasti nového obchodního ředitele ČSA Jiřího Marka a dále informaci o dosavadních výsledcích jednání s leteckými společnostmi, přinesla nový koncept vzájemných vztahů s ČSA.

  • 11.10.2010
  • Lenka Čechurová

Na schůzce TOS o „ztrátě radosti z dovolené“

Na schůzce sekce dne 15.9. byly projednávány informace o přípravě nového Občanského zákoníku a možnosti, jak minimalizovat snahy o populistické využití náhrad za „ztrátu radosti z dovolené“.

  • 11.10.2010
  • Lenka Čechurová

Bonusy pro členy ACK ČR na veletrhu GO v r. 2011

Hlavní bonusy pro členy ACK ČR na veletrhu GO v r. 2011 při přihlášení do 15. 10. 2010 zahrnují další slevu z ceny plochy, volné vstupenky, možnost zapojit se do doprovodného progamu a další ...

  • 11.10.2010
  • Lenka Čechurová

Bonusy pro členy ACK ČR na veletrhu GO v r. 2011

Hlavní bonusy pro členy ACK ČR na veletrhu GO v r. 2011 při přihlášení do 15. 10. 2010 zahrnují slevy z plochy, volné vstupenky, možnost zapojení se do doprovodného programu ...

  • 11.10.2010
  • Lenka Čechurová

Platforma SOCR jednala

Na Platformě cestovního ruchu SOCR byla podána zevrubná informace o návrhu zákona o cestovním ruchu, který bude řešit systém řízení a financování cestovního ruchu. Cílem je, aby prostředky vygenerované z cestovního ruchu byly opět do této oblasti vraceny. Zákon je potřebný, protože neexistence systému vede k neefektivnímu vynakládání prostředků.

  • 11.10.2010
  • Lenka Čechurová
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner