Často kladené otázky (FAQ) ze strany CK/CA
ACK ČR ve spolupráci s Holubová advokáti s.r.o. připravila pro své členy přehled nejčastěji kladených otázek (FAQ) a jejich odpovědí. Nepřehlédněte je!
TZ: Klienti CK nejsou rukojmí
Vážení zákazníci cestovních kanceláří, Asociace cestovních kanceláří ČR (ACK ČR) se plně ohrazuje proti výzvě, kterou vyhlásila Asociace českých cestovních kanceláří a agentur (AČCKA), když doporučila, aby se všechny cestovní kanceláře kompletně uzavřely a přestaly komunikovat s klienty.
TZ: SPOLEČNÁ TISKOVÁ ZPRÁVA ASOCIACÍ CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ ČESKÉ REPUBLIKY ZÁKAZNÍKŮM
Současná situace na trhu cestovního ruchu v České republice je v důsledku krizové situace COVID-19 také krizová... Jsme všichni, cestovní kanceláře i jejich zákazníci, v mimořádné situaci, kterou bohužel nikdo neočekával a která nemá v české ani evropské legislativě žádnou oporu. Totožná situace je, jak víme, ve všech ostatních státech EU.
ACK ČR kooperovala na otevřeném dopise ČAP ve věci voucherů
Zástupci ACK ČR kooperovali na otevřeném dopise České asociace pojišťoven pro premiéra České republiky k podpoře poukazů pro klienty CK.
ACK ČR informuje: seznam úlev pro podnikatele
jak jsme nedávno avizovali, připravili jsme pro Vás, členy ACK ČR, přehledný manuál "PKPP - První Koronavirová Právní Pomoc ACK ČR" neboli přehledný seznam úlev pro podnikatele, realizovaných vládou, parlamentem a senátem ČR v souvislosti se současnou krizí jménem Koronavirus. PKPP bude průběžně updatován, sledujte proto vždy datum vydání v horní části přehledu.
FCR informuje: Mimořádné opatření_omezení maloobchodního prodeje
FCR zveřejňuje celý text Mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví ve věci omezení maloobchodu s účinností od 24. března 2020 do 1. dubna 2020.