Click2Claim: Koncept asistence

Vážení obchodní partneři,

v rámci naší spolupráce s Vámi všemi, evidujeme v Click2Claim denně velké množství dotazů, týkajících se současné situace v oblasti našeho podnikání.
Považujeme za nezbytné podpořit a udržet životaschopnost odvětví cestovního ruchu, udržet Vás, cestovní agentury, cestovní kanceláře a další subjekty „na živu“. Vytvořili jsme proto společně s našimi spolupracujícími partnery CeSYS a advokátní kanceláří Jehne, Vodák a partneři, koncept asistence právě pro Vás.

  • 31.3.2020
  • Martina Košlíková

Wolters Kluwer: Vzorné právo - nabídka vzorů zdarma pro ACK ČR

Chytré vzory smluv zdarma na Vzorném právu pro členy ACK ČR – důležité právní vzory vybrané s ohledem na situaci Covid-19

Vážení členové,
ve spolupráci se společností Wolters Kluwer vám přinášíme možnost využívat vybrané vzory smluv na
portále Vzorné právo.

  • 31.3.2020
  • Martina Košlíková

Petr Hlubuček: Krizové poradenství pro CK a lidi v cestovním ruchu

KOUČOVÁNÍ V OBORU CESTOVNÍHO RUCHU

Nabízím osobní inventuru a uvědomění si vašich schopností a silných stránek. Zamýšlet se můžeme nad vaší budoucností (v cestovním ruchu nebo jinde). Díky rozhovorům se mnou projdete krizí posíleni.
Nejlepší čas pro začátek je právě teď.

  • 30.3.2020
  • Martina Košlíková

Holubova advokáti: Náhrada škody od státu

Vážení členové,

Vzhledem k informacím, které se aktuálně objevují v mediích se na nás řada z Vás obrací s dotazem, zda je nabídka "Náhrada škody na státu" stále aktuální a zda to má smysl. Jsme toho názoru, že stát nese objektivní odpovědnost i za škody vzniklé opatřeními přijatými v tomto týdnu Ministerstvem zravotnictví, která jsou fakticky krizovými opatřeními. Škody budeme uplaťnovat za celou dobu trvání nouzového stavu.

  • 30.3.2020
  • Martina Košlíková
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner