Tuniský národní úřad pro cestovní ruch: Celkový přehled o epidemii Covid-19 v Tunisku

Během posledních dvou dnů Tunisko nezaznamenalo žádného nakaženéhoTunisko jednou z nejméně infikovaných zemí Severní Afriky a zemí celého Středomoří.

  • 12.5.2020
  • Martina Košlíková

Click2Claim: Zájezdy a nárok na vrácení peněz

V případě nerealizovaných zájezdů v důsledku přijatých krizových opatření v souvislosti s epidemií SARS-CoV-2 (COVID-19) a v návaznosti na přijetí zákona – LEX VOUCHER

  • 11.5.2020
  • Martina Košlíková

HTZ: Vstup cizích občanů do Chorvatské republiky

Jsme rádi, že Chorvatsko zrušilo povinnou 14denní karanténu a testy na koronavirus jako podmínku pro vstup podnikatelů nebo zahraničních vlastníků nemovitostí resp. lodí do Chorvatska.

Znamená to, že Vy všichni, zástupci CK/CA, nyní můžete jet do Chorvatska za účelem setkání a dohod s chorvatskými partnery, agenturami, hoteliéry, majiteli ubytovacích zařízení a dalšími.

Níže je uvedeno oznámení Velvyslanectví Chorvatské republiky v Praze s podrobnými pokyny pro vstup cizinců do Chorvatské republiky.
Jednání mezi Českou republikou a chorvatskou Vládou o zahájení cesty za účelem turistiky pokračují tento týden a doufáme v pozitivní výsledek a začátek cestování během června.

  • 11.5.2020
  • Martina Košlíková

Click2Claim: Produkt R.A.T.S.

Klienti, IATA, CK a CA mohou využít nabídku na novou doplňkovou službu přidruženého člena  Click2Claim - Refundation Air Ticket Services – R.A.T.S. 

  • 28.4.2020
  • Martina Košlíková

Nabídka bezdotykového dávkovače dezinfekce

Dle nařízení vlády ČR ze dne 23. dubna 2020 č. 453 je za povinnost v rámci znovuoteření dodržovat hygienická opatření. V případě zájmu o "bezdotykový dávkovač dezinfekce" s logem ACK ČR a vašeho loga můžete využít připojenou nabídku.

  • 28.4.2020
  • Martina Košlíková

Chorvatsko: #CroatiaLongDistanceLove

Chorvatské turistické sdružení zahájilo kampaň #CroatiaLongDistanceLove

Někdy kvůli okolnostem, které nedokážeme ovlivnit, nemůžeme být s našimi nejbližšími. Někdy se musíme držet dál od lidí, míst a věcí, které nás dělají šťastnějšími, zanechávají v nás pocit uspokojení a plní naše srdce láskou. Láska na dálku není nikdy jednoduchá, ale pravá láska přežije.

Stejně tak, jako jsme si jistí, že jste našli způsoby, jak se s vašimi blízkými spojit, a přitom se osobně nesetkat, tak i my jsme našli způsob, jak Chorvatsko dostaneme do vašich domovů.“

  • 28.4.2020
  • Martina Košlíková

FAPO balíček B2B: Poznej Prahu jinak!

Nenechte si ujít nabídku B2B balíčku k podpoře cestování do Prahy.

  • 24.4.2020
  • Martina Košlíková
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner