Tunisko:"Sanitární protokol Anti covid-19 pro tuniský cestovní ruch (PSTT Anti Covid-19)SAFE

"Sanitární protokol Anti covid-19 pro tuniský cestovní ruch (PSTT Anti Covid-19)"

V rámci znovuobnovení cestovního ruchu v Tunisku po pandemii covid-19, která zasáhla celý svět,
Tuniský národní úřad pro cestovní ruch (ONTT) vypracoval manuál sanitárních opatřeních nazvaný:
"Sanitární protokol Anti covid-19 pro tuniský cestovní ruch (PSTT Anti Covid-19)"
Tento manuál je v souladu se všemi hygienickými předpisy a sanitárními normami, od příletu klienta, přes jeho pobyt až po jeho odlet.

  • 3.6.2020
  • Martina Košlíková

Španělsko se otvírá

Od dnešního dne vyvěsí Španělsko na deset následujících dní vlajky na památku obětí pandemie. Je to akt solidarity, ale zároveň i radostná zpráva, protože Španělsko tímto vyhlašuje přechod do další fáze, fáze konečného otvírání se. V současné době jsou již otevřeny určité hotely a je možný pobyt na plážích, ale stále platí jisté restrikce.

  • 2.6.2020
  • Martina Košlíková

Atout France: Další fáze uvolňování opatření ve Francii

Nová fáze uvolňování opatření ve Francii vstupuje v platnost od 2. června, další bude následovat 22. června.

Díky zlepšení sanitární situace  se již velká většina francouzského území nachází v tzv zelené zóně, mimo Paříže, regionu Ile de France a 2 zámořských departementů Mayotte a Guyane, které byly zařazeny do oranžové zóny – zde bude uvolňování opatření v následujících 3 ýdnech probíhat opatrněji než na zbytku území.  

  • 1.6.2020
  • Martina Košlíková

ACK ČR: OSVČ vs. tzv. zranitelné osoby

Neuskutečnění zájezdu - pobyt dle § 2536. Osoba 45 let oznámila, že jako OSVČ nemohla 30 dní pro uzavření provozu pracovat a mít odměnu. Na co je nárok a smí odstoupit bezplatně?

  • 1.6.2020
  • Martina Košlíková

Slovinsko: cestování (aktualizace 25.5.)

slovinská vláda doplnila dne 25.5.2020 podmínky a výjimky pro osoby, na které se nevztahuje povinnost karantény po vstupu občanů EU do Slovinska.

  • 29.5.2020
  • Martina Košlíková

Jaký je zákonem požadovaný postup cestovní kanceláře, jestliže nemůže poskytnout prodaný zájezd ve sjednané kvalitě?

Preventivní protiepidomiologická opatření v zájezdových destinacích mohou vést k tomu, že poskytovatelé jednotlivých služeb zahrnutých v zájezdu nebudou schopni poskytnout služby cestovního ruchu v rozsahu nebo kvalitě, která byla uvedena v nabídce, na jejímž základě si zákazník zájezd zakoupil. Tato skutečnost má bohužel nepříznivé dopady na cestovní kancelář jako poskytovatele zájezdu. Jak má správně postupovat CK?

  • 28.5.2020
  • Martina Košlíková

Holubova advokáti: Seriál k GDPR - jste v souladu?

GDPR slaví dva roky. A jako narozeninový dárek Holubová advokáti přináší přehled toho, na co byste s GDPR neměli zapomenout. Pokud si vše odškrtnete, pravděpodobně pro Vás GDPR nepředstavuje žádný problém!

Nicméně v blogu Holubová advokáti je mnohem více!

  • 26.5.2020
  • Martina Košlíková
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner