Co je a není zájezd?

Podnikáte správně a nejste již za hranicí zákona? Patří dětská rekreace mezi zájezdy a je nutné mít koncesi cestovní kanceláře? Jaké jsou přestupy a jaké hrozí sankce? Co je a není delikt. Mohu realizovat zájezd jako škola? Jakou mám odpovědnost?

  • 30.11.2023
  • Martina Košlíková

Víte, jak postupovat v rámci kritických situacích nejen na zájezdu?

Kritické situace si nikdo neplánuje. Jde o situace, při kterých dochází ke zranění nebo úmrtí více osob nebo k velkým škodám na majetku či životním prostředí následkem havárie, nehody, výbuchu, teroristického útoku, války, povodně, zemětřesení, atmosférické poruchy nebo dalších přírodních činitelů.

  • 22.11.2023
  • Martina Košlíková

"Desatero" povinností cestovních kanceláří

Ministerstvo pro místní rozvoj ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu, odborem živností a spotřebitelské legislativy a Asociací cestovních kanceláří České republiky vytvořilo leták s přehledem "Desatera" povinností cestovních kanceláří a s odkazy, kde provozovatelé cestovních kanceláří naleznou další užitečné informace.

  • 16.8.2023
  • Martina Košlíková

Všeobecné obchodní podmínky pro CA

Asociace na základě podnětů od členské základny připravila dva nové vzorové dokumenty, tentokrát se jedná o všeobecné obchodní podmínky pro cestovní agentury.

  • 15.8.2023
  • Martina Košlíková

Jaké povinnosti mají CK v souvislosti s požáry v Řecku

v posledních dnech cestovní kanceláře, ale i cestovní agentury, vytížila situace na ostrově Rhodos a komunikace s jejich klienty v destinaci, či s těmi, kteří měli teprve na dovolenou odlétat.

Mimořádné situace se však cestovního ruchu, vás, dotýkají stále častěji. Projděte si právní informaci ACK ČR.

  • 2.8.2023
  • Martina Košlíková

Zájezdy a ochrana zákazníků

Ochrana spotřebitele je v současné době klíčovým tématem. Nejen cestovní ruch je velmi zranitelný vůči mnoha vlivům, ale také spotřebitel je vystaven řadě informací, propagací a nabídek, které nemusí být v souladu s platnou legislativou. Spotřebitelům tak hrozí mnoho rizik, od ztráty svěřených financí až po neposkytnutí pomoci během jejich pobytu v zahraničí.

  • 1.7.2023
  • Martina Košlíková

ACK ČR opakovaně odmítá příspěvek do garančního fondu na rok 2024

Asociace cestovních kanceláří ČR opakovaně odmítá návrh Ministerstva pro místní rozvoj ČR s výší příspěvku do garančního fondu pro cestovní kanceláře na rok 2024.

  • 13.6.2023
  • Martina Košlíková
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner