Konference On-line marketingu

Na konferenci On-line marketingu 21.10. se již přihlásilo tolik zájemců, že je kapacita vytížena na naprosté maximum. ACK proto doporučuje členům, aby oznámili, zda mají zájem o uspořádání dalšího běhu této akce. V případě většího zájmu mimopražských členů je možno uspořádat setkání i na Moravě.

 

  • 11.10.2010
  • Eva Mráčková

ACK proti použití EU výkladu povinností CK pro případy vyšší moci

Představenstvo ACK odmítá aplikaci výkladu EU ohledně povinnosti CK hradit klientům v případě zrušení/odložení letu veškeré vícenáklady za služby vynucené pozdějším návratem v úrovni původního standardu na případy z důvodu vyšší moci, kterou MMR obdrželo

  • 13.9.2010
  • Lenka Čechurová

Informace o členské základně v září 2010

V tomto měsíci nedošlo v členské základně k žádnému pohybu, celkový počet členů ACK ČR činí 263, z toho 190 řádných a 73 přidružených členů.  

  • 13.9.2010
  • Lenka Čechurová

Předseda ACK jednal s ministrem K.Jankovským

V.Sivek a ministr pro místní rozvoj K.Jankovský se na jednání dne 16.8. dohodli na spolupráci MMR - ACK. Předseda ACK ČR pojmenoval hlavní problémy rozvoje

  • 13.9.2010
  • Lenka Čechurová

POZVÁNÍ NA KLUBOVÉ DNY - ZÁŘÍ + ŘÍJEN

Zářijový Klubový den se uskuteční 22.9. v Pivovaru Velké Popovice, odborný program bude zaměřen na to, jak využít všech výhod ACK pro svou firmu.

  • 13.9.2010
  • Michal Veber

Nezapomeňte při tisku katalogu: Logo ACK = podpora vaší komerce

Představenstvo připomíná členům, že mají právo využívat logo ACK, které je partnery i veřejností vnímáno jako ochranná známka důvěryhodnosti, na svých provozovnách, všech materiálech i na svých webových stránkách.

  • 13.9.2010
  • Lenka Čechurová

Účasti ČCCR na veletrzích CR v roce 2011

Předseda ACK V.Sivek se účastnil 2 kol výběrových řízení na organizátory české účastí na veletrzích cestovního ruchu v roce 2011.

  • 13.9.2010
  • Lenka Čechurová
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner