Víkend na veletrhu Holiday World v Praze

Tento víkend 7 a 8. února máte možnost navštívit veletrh cestovního ruchu Holiday World, 2009 na Výstavišti v Praze. Kromě pestré nabídky zájezdů do celého světa máte také možnost využít lákavých veletržních slev nebo se zúčasnit bohatého doprovodného programu.

  • 7.2.2009
  • Michal Veber

Slováci začínají kupovat zájezdy v Čechách

Každým dnem přibývá českým cestovním kancelářím klientela ze Slovenska. Díky jejich tvrdému euru jsou totiž zájezdy zakoupené v Čechách pro Slováky výrazně levnější.

  • 6.2.2009
  • Michal Veber

Pražské letiště v rekordu přepravených pasažérů

V loňském roce zaznamenalo Letiště Praha nový rekord, když jeho terminály prošlo 12 630 557 pasažérů. V porovnání s rokem 2007 se jedná o téměř dvouprocentní nárůst a překonání průměru evropských letišť.

  • 2.2.2009
  • Lenka Čechurová

Máte-li zakoupený zájezd do Izraele, není důvod ho rušit.

Navzdory nepokojům v zemi zůstává Izrael pro turisty bezpečným místem a není důvod k obavám.

  • 28.1.2009
  • Michal Veber

Rozhodnutí thajské vlády na podporu turistiky

Thajská vláda včera odsouhlasila zavedení následujících opatření na podporu turistiky v Thajsku, které budou mít vliv i na turisty z České republiky.

  • 23.1.2009
  • Michal Veber

Řečtí zemědělci připravují protestní blokády řecké silniční sítě

Řečtí zemědělci se shromažďují kolem silnic a dálnic v zemi, aby prostřednictvím jejich blokád upozornili na své požadavky.

  • 22.1.2009
  • Lenka Čechurová

Nejvíce navštěvované místo v Chorvatsku ?

Chystáte se do Chorvatska a přemýšlíte ještě o další náplni kromě relaxace u moře ? Pak se podívejte na nejvíce navštěvované místo v Chorvatsku v loňském roce.

  • 20.1.2009
  • Michal Veber
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner