Chorvatsko - dovoz potravin živočišného původu

Od 20. května 2009 v Chorvatsku nabývá platnost Směrnice o podmínkách dovozu potravin živočišného původu v osobních zavazadlech(NN 56/09), která mezi ostatním stanoví, že se povoluje dovoz 10 kg potravin živočišného původu na osobu.

 

  • 15.5.2009
  • Lenka Čechurová

Cipískoviště 2009 - Písek, voda, vzduch

Nevíte kam vyrazit se svými dětmi o víkendu? Doporučujeme návštěvu města Písek, které připravilo o prodlouženém víkendu 15. - 17. května akci pro celou rodinu - CIPÍSKOVIŠTĚ.

  • 12.5.2009
  • Lenka Čechurová

Slovinsko brzy zavede krátkodobé dálniční známky

Slovinsko zavede od 1. července 2009 levnější dálniční známky se sedmidenní platností.

 

  • 7.5.2009
  • Lenka Čechurová

Libanon: Upozornění na cesty

Přestože od bezpečnostních incidentů v květnu 2008 došlo v Libanonu k řadě pozitivních změn ve vývoji politické a bezpečnostní situace, nelze dosud podmínky v místě považovat za dostatečně stabilní a bezpečné.

  • 20.4.2009
  • Michal Veber

ŠVÝCARSKO: Upozornění v souvislosti s MS v ledním hokeji

Ministerstvo zahraničních věcí ČR upozorňuje občany ČR, že v souvislosti v Mistrovstvím světa v ledním hokeji, které bude probíhat od 24. 4. do 10. 5. 2009 ve Švýcarsku, konkrétně v Bernu a v Klotenu, bude 24 hodin denně k dispozici mobilní telefon diplomatické služby ZÚ Bern: 0041/79/6413300, na kterém bude poskytována konzulární pomoc v českém jazyce.

  • 17.4.2009
  • Lenka Čechurová

JEMEN: Zhoršení bezpečnostní situace

V posledním období se bezpečnostní situace v Jemenu zhoršila a zvýšilo se riziko sebevražedných atentátů. Riziko představují rovněž únosy cizinců praktikované některými kmeny při řešení jejích sporů s vládou. V některých oblastech dochází také k ozbrojeným srážkám mezi vládními sílami a místními povstalci (Saada, Abyan).

  • 16.4.2009
  • Lenka Čechurová

Kvalita hotelů v Tunisku roste

Hotelový řetězec MARHABA HOTELS, jehož hotely patří mezi nejvyhlášenější a nejkvalitnější hotely v Tunisku ve svých kategoriích, zavedl jako jeden z prvních mezinárodní normy kvality.

  • 15.4.2009
  • Michal Veber
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner