Zvýšení vstupného do keňských národních parků

Od ledna 2011 se zvýší o 15 USD a 10 USD vstupné do některých parků, a to v měsících, které patří do tzv. hlavní sezóny.  Zvýšené vstupné se bude vybírat pouze v lednu a v únoru, dále pak od července do října.

  • 3.8.2010
  • Michal Veber

Zrušení vyplňování imigračních formulářů v letadlech mířících do USA

Letíte do USA a máte oprávnění ESTA (ELECTRONIC SYSTEM FOR TRAVEL AUTORIZATION)?  V tomto případě již nemusíte v letadle vyplňovat imigrační formulář.

  • 28.7.2010
  • Eva Mráčková

NOVINKY z Pražského hradu

 

Od 2.srpna 2010 bude "stará část" katedrály sv. Víta zahrnuta do ceny malého i velkého návštěvnického okruhu. Ve své podstatě se jedná o návrat do systému, který fungoval před pár lety. Turisté, kteří si nekoupí vstupenku, navštíví pouze "novou část" a budou plynule pokračovat k východu.

  • 28.7.2010
  • Lenka Čechurová

VENEZUELA: Napětí na venezuelsko-kolumbijské hranici

Ministerstvo zahraničních věcí ČR nedoporučuje českým občanům cestovat do oblasti venezuelsko-kolumbijské hranice, kde byl vyhlášen nejvyšší stupeň bojové pohotovosti.

  • 27.7.2010
  • Lenka Čechurová

Charta služeb pro cestující v letecké dopravě

Charta služeb pro cestující v letecké dopravě„ je dobrovolným závazkem leteckých dopravců vůči cestujícím. Byla vytvořena leteckými společnostmi v Evropě po konzultacích se zástupci cestujících, evropskými vládami a evropskou komisí.

  • 15.7.2010
  • Lenka Čechurová

Rumunsko - rozsáhlé povodně

 

Ministerstvo zahraničních věcí České republiky upozorňuje na rozsáhlé povodně v některých oblastech Rumunska a doporučuje občanům, kteří se chystají do této země cestovat, aby se především informovali o situaci v oblastech, kterými chtějí projíždět.

  • 30.6.2010
  • Lenka Čechurová

Česká pošta turistům – nikdy nebylo zasílání pohledů tak jednoduché

Česká pošta přišla s geniálním nápadem, jak zjednodušit turistům výběr správné poštovní známky. Místo ceny jsou na známce písmenka.

  • 21.6.2010
  • Lenka Čechurová
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner