Zážitky v cestovním ruchu a vaření: Nový trend, který táhne!

Cestování se dnes již neomezuje pouze na navštěvování co největšího počtu míst, ale také na hledání nezapomenutelných zážitků. Tento trend je dobře známý profesionálům v cestovním ruchu, kteří se snaží přizpůsobit svou nabídku tak, aby cestujícím poskytli jedinečnou zkušenost. Stejným způsobem se také přistupuje k programům pro zahraniční návštěvníky v České republice.

  • 29.5.2023
  • Martina Košlíková

Kontroly v areálu Pražského hradu

Sekce památek a významných turistických cílů ACK ČR informuje:

  • 17.4.2023
  • Martina Košlíková

ACK ČR zve: webinář Nedejte ČOI šanci, aneb jak nedostat pokutu!

Pozvánka na webinář Asociace cestovních kanceláří ČR.

  • 31.3.2023
  • Martina Košlíková

Pension HEIDI v St. Martin am Tennengebirge v Salcbursku

Nabídka spolupráce Pension HEIDI v St. Martin am Tennengebirge v Salcbursku

  • 28.3.2023
  • Martina Košlíková

Potenciál JV Asie v cestovním ruchu stoupá

Zájem o vzdálené trhy, zejména do oblasti jihovýchodní Asie, je patrný z poptávky turistů, kteří se předchozí roky museli potýkat s omezeními na vstupu do jednotlivých zemí. Stejně tak roste zájem z těchto trhů o Českou republiku.

  • 6.3.2023
  • Martina Košlíková

Letecké společnosti a IATA agentury u jednoho stolu!

Ve středu 22. února 2023 se uskutečnilo historicky první významné setkání zástupců leteckých společností operujících v České republice a IATA agentů pod hlavičkou Asociace cestovních kanceláří ČR.

  • 27.2.2023
  • Martina Košlíková

Péče o kvalitu – zapojte se i Vy!

Značka kvality „Pečujeme o kvalitu“ podporuje rozvoj a zajištění kvality ve službách. Je zde pro vás – cestovní kanceláře a cestovní agentury.

  • 12.10.2022
  • Martina Košlíková
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner