Seznam zakázaných předmětů do kabinového zavazadla

Přemýšlíte, co smíte a nesmíte zabalit do příručního zavazadla? Zda smíte s sebou na palubu letadla mít například deštník, sprchový gel apod.? Více naleznete v návodu Letiště Praha - Václava Havla zde.

Českou republiku vloni navštívilo přes 31 milionů zahraničních návštěvníků

Podle odhadu společnosti STEM/MARK, která realizovala výzkum „Příjezdový cestovní ruch“, navštívilo v roce 2016 Českou republiku téměř 31,1 milionu zahraničních účastníků cestovního ruchu.

  • 8.6.2017
  • Martina Košlíková

Zpráva českým turistům: Pro vstup do Chorvatska stačí občanský průkaz

V návaznosti na nepravdivé informace, které jsou zveřejněné v některých českých médiích týkající se dokladů potřebných k překročení chorvatské hranice, dovolujeme si Vás tímto informovat, že je Chorvatsko řádným členem Evropské unie od roku 2013, čímž byly zrušeny celní formality na silničních a železničních hraničních přechodech se Slovinskem a Maďarskem a kontrolují se pouze cestovní identifikační doklady. Zároveň, na všech chorvatských letištích a v přístavech občané EU prochází zjednodušenou kontrolou.

  • 30.5.2017
  • Martina Košlíková

Na chorvatskou pláž i se čtyřnohým kamarádem!

Chorvatsko, stále oblíbená destinace českých turistů, láká svou výhodnou dojezdovou vzdáleností, kdy za pár hodin dorazíte ke krásnému moři, kam s vámi proto může i čtyřnohý kamarád. Smí ale na všechny pláže? Ve spolupráci s Chorvatským turistickým sdružením Asociace cestovních kanceláří ČR připravila krátký informační přehled pláží, kde můžete trávit vaší dovolenou i s psím doprovodem.

  • 30.5.2017
  • Martina Košlíková

Pozvánka na odborný seminář: Jak účinně reagovat na reklamace, hrozby medializací a kritiku na sociálních sítích

Upozorňujeme, že seminář je plně obsazen. Bez předchozího potvrzení registrace ze sekretariátu Asociace nebude účast možná.

Letní sezona a s ní i reklamace klientů se blíží. Jak správně řešit reklamace podle nejnovějších zákonů? Jak se efektivně vyrovnat s výhrůžkami medializací a zvládnout kritiku na sociálních sítích? Přednášejí a diskusi vedou přední odborníci v této oblasti.

  • 24.5.2017
  • Martina Košlíková

CK Adventura- inzerát na pracovní pozici: ON-LINE MARKETING A SPRÁVA WEBU

Oddělení propagace a marketingu u CK Adventura čeká obměna. Nabízí volnou pozici pro kolegu nebo kolegyni, kterým je náš způsob cestování blízký a chtěli by se podílet na jejich propagaci.

  • 24.5.2017
  • Martina Košlíková

Co dělat, když... dítě cestuje bez doprovodu svých rodičů?

Posíláte děti do zahraničí bez doprovodu zákonných zástupců a váháte, zda potřebuje s sebou písemný souhlas nebo nějaký doklad?

  • 17.5.2017
  • Martina Košlíková
Hledání členů

Asociace cestovních kanceláří České republiky je dobrovolným sdružením subjektů domácího i zahraničního cestovního ruchu oprávněných k činnosti na území ČR. Je samostatnou právnickou osobou s působností po celém území ČR.“

Přidejte se k nám

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner