Jaký je zákonem požadovaný postup cestovní kanceláře, jestliže nemůže poskytnout prodaný zájezd ve sjednané kvalitě?

Tisk Email

Preventivní protiepidomiologická opatření v zájezdových destinacích mohou vést k tomu, že poskytovatelé jednotlivých služeb zahrnutých v zájezdu nebudou schopni poskytnout služby cestovního ruchu v rozsahu nebo kvalitě, která byla uvedena v nabídce, na jejímž základě si zákazník zájezd zakoupil. Tato skutečnost má bohužel nepříznivé dopady na cestovní kancelář jako poskytovatele zájezdu. Jak má správně postupovat CK?

Celý článek je dostupný pouze členům asociace.

Přihlásit
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner