Neoprávněné podnikání - dětská rekreace

Posláním Asociace je mj. zastupování a ochrana hospodářských zájmů cestovních kanceláří a cestovních agentur, včetně kultivace českého trhu cestovního ruchu.

  • 15.2.2022
  • Martina Košlíková

Zvláštní režim DPH - Zprostředkování služeb/zájezdu ze strany CA od CK

Odpověď GFŘ:

Předpokládáme, že se jedná o situaci, kdy cestovní agentura zprostředkovává jménem a na účet cestovní kanceláře zájezd (cestovní službu dle § 89) s leteckou přepravou, kdy je část uskutečněna mimo území EU.

  • 11.2.2022
  • Martina Košlíková

Může CK nabízet zájezdy pouze očkovaným klientům?

Může si CK může stanovit, že bude zájezd nabízet jen očkovaným klientům? 

  • 9.11.2021
  • Martina Košlíková

Smlouva o zájezdu a její archivace

Jak dlouho je třeba archivovat smlouvu o zájezdu?

  • 29.10.2021
  • Martina Košlíková

Reakce ACK ČR na rozpočet CzT

Dne 18. října 2021 se uskutečnil workshop profesních asociací a odborníků k navrhovanému rozpočtu agentury CzechTourism pro prok 2022.

  • 19.10.2021
  • Martina Košlíková

Práva CK s neočkovanými klienty

Dovolujeme si vás upozornit na právní rozbory, které jsou stále platné v případě, že s vámi cestuje či má vycestovat nečokovaný klient. Dle potvrzení AK Holubová jsou tyto stanoviska platná.

Na co máte právo, když klient odstoupí od smlouvy, potože nemůže služby čerpat? Mnohem více odpovědí najdete v právních rozborech. 

  • 19.10.2021
  • Martina Košlíková

Lze vyloučit neočkovaný ze zájezdu?

Aktuální situace s dopady covid-19 a očkováním vyvolává diskuzi jak přistupovat ke klientům, kteří jsou/nejsou naočkováni.

  • 16.9.2021
  • Martina Košlíková
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner