Pozvánka na odborný seminář: Jak účinně reagovat na reklamace, hrozby medializací a kritiku na sociálních sítích

Tisk Email

Upozorňujeme, že seminář je plně obsazen. Bez předchozího potvrzení registrace ze sekretariátu Asociace nebude účast možná.

Letní sezona a s ní i reklamace klientů se blíží. Jak správně řešit reklamace podle nejnovějších zákonů? Jak se efektivně vyrovnat s výhrůžkami medializací a zvládnout kritiku na sociálních sítích? Přednášejí a diskusi vedou přední odborníci v této oblasti.

Přihlašujte se na: ackcr@ackcr.cz

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner