Zpoždění letu do exotických destinací

Tisk Email

Každý z nás měl nebo ještě má sen prožít Vánoce na nádherné pláži pod palmami. Vyměnit klasický vánoční maraton plný stresu, dárků, cukroví a koled za válení se na pláži a popíjení oblíbeného koktejlu. Zní to lákavě, že? V dnešní době to není žádný problém! Stačí Vám pouze vybrat si exotickou destinaci, koupit letenku, sbalit plavky, opalovací krém a můžete frčet! Vzhledem k tomu, že se nacházíme ve střední Evropě, může mít cesta za exotikou malý háček – čeká Vás minimálně jeden přestup.

Nenechte se však odradit přestupováním. Pokud si zakoupíte letenku s odletem z letiště z EU a všechny ostatní úseky budete mít v rámci jedné rezervace (letenky), v případě zpoždění letu, zrušení, zmeškání návazného spoje nebo dokonce odepření nástupu na palubu Vám pomůže Click2Claim s vymožením kompenzace. Není se tedy čeho obávat, a to ani tehdy, kdy se například chystáte na vysněné Maledivy a Váš let z Prahy do Dubaje proběhne bez problémů, ale návazný let z Dubaje na Maledivy bude značně opožděn. Pokud nepravidelnost nevznikne z důvodu takzvané mimořádné okolnosti – tzn. špatné počasí, stávka, omezení ze strany Řízení letového provozu, máte nárok na kompenzaci, a to až do výše 600 EUR! Výši kompenzace určuje letová vzdálenost a lety z Evropy do exotických destinací většinou přesahují 3500 km, což odpovídá zmiňovaným 600 EUR.

Pokud přece jen dojde k letecké nepravidelnosti, věřte, že jakmile dorazíte do exotického ráje na vše rychle zapomenete - průzračné moře, bílý písek, houpací sítě, kokosové koktejly a palmy! Kdo by si zatěžoval hlavu něčím, s čím vám po návratu z dovolené pomůžou odborníci z Click2Claim. Žádat o kompenzaci v případě, že Váš počátek cesty začal v EU, můžete totiž až tři roky zpětně! :-)

Zdroj: Click2Claim

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner