Kromě vlaků, které jsou vedeny zejména modely českých lokomotiv, se zde prohánějí i modely automobilů. Provoz je řízen digitálně pomocí počítače. I zde se počítá s nasazením modelů českých vozidel, které ovšem musí modeláři teprve vyrobit - např. upravit ze stávajících seriově vyráběných modelů jiných firem.
Na kolejišti návštěvník nalezne mnoho zajímavých detailů, situací a témat. Příkladem může být i zimní krajina na jednom z kolejišť, depo s točnou reprezentující historické muzeum, cestující čekající na peroně či žena věšící prádlo nebo dopravní nehoda. Zkrátka vše možné, co člověk potkává ve svém skutečném životě.
Budoucí kolejiště bude jakási zmenšenina České republiky, kdy jednotlivé části budou představovat kraje a jejich dominanty. Prvním krajem bude Ústecký a měl by být zprovozněn do tří měsíců. Jeho stavbu lze již nyní sledovat z ochozu 1. podzemního podlaží.
Součástí Království železnic je stálá výstava z historie železnice. Na jednotlivých panelech jsou uvedena fakta a zajímavosti o budování železnice u nás. Nechybí samozřejmě ani fotografie či kresby. Podél budovaného kolejiště jsou také rozmístěny vitríny s různými modely, či nabídkou výrobců a prodejců železničních modelů a příslušenství. Více info ZDE .
Zdroj: Zel Page