Být aktivní v roce 2018: "1 návštěva vydá za 1000 obrázků"

Tisk Email

Turistické sdružení města Mali Lošinj zahájilo rok 2018 aktivně spuštěním nové propagační kampaně založené na vizuálech a novém sloganu „1 návštěva vydá za 1000 obrázků“.

V lednu 2018 byl ve spolupráci s agenturou Kuharić-Matoš pro ostrov Lošinj navržen a vytištěn nový imageový katalog destinace. Z hlediska vizuálního vzhledu i textu byl upraven s ohledem na jazyky a tržní trendy a zahrnuje následující témata: zdraví, kultura, aktivní dovolená a přírodní krása a jedinečnost lošinjského souostroví.

Jako součást nové propagační kampaně připravilo Turistické sdružení s cílem vytvořit novou stránku na síti a nové online a offline propagační materiály ve spolupráci s fotografem Hrvojem Serdarem novou fotobanku destinace. Tisknou se i billboardy, bannery a další materiály, které byly připraveny jako logický krok ve vývoji vizuální identity, a plánuje se také vytvoření nové řady propagačních tištěných materiálů na témata obsažená v imageovém katalogu, jako jsou: akce, kultura, zdraví, gastronomie, pláže a aktivní dovolená.

Krom tištěných a digitálních materiálů je nový též design a vývoj nových turistických webových stránek vznikající ve spolupráci se společností WEB Marketing d.o.o., tedy webových stránek destinace (www.visitlosinj.hr), které sledují digitální trendy a rovněž obsahují nové vizuály. Webové stránky jsou také doplněny o nové propagační aktivity na sociálních sítích a všechny mají za cíl přizpůsobit se trendům na zahraničních trzích.

Vedle offline a online aktivit proběhnou během následujících měsíců prezentace v Terstu, Lublani a Sete (Francie), kde budou mít mnozí účastníci příležitost seznámit se s kulturními, sportovními a námořními tradicemi ostrova Lošinj.

Ředitel Turistického sdružení města Mali Lošinj, Dalibor Cvitković, je obzvlášť vděčný komparsu, tedy místním obyvatelům, kteří se dobrovolně podíleli na vytvoření propagační kampaně a pomohli tak dosáhnout autenticity fotografií a zážitků. Připojením k offline a on-line kanálům usiluje destinace spolu s Turistickým sdružením aktivně o dosažení cíle umístění turistické nabídky ostrova vitality na globálním trhu, řekl Cvitković.

CHORVATSKÉ TURISTICKÉ SDRUŽENÍ
Krakovská 25, 110 00 Praha 1, Česká republika
t. +420 2 2221 1812  f. +420 2 2221 0793

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner