Víte, jak postupovat v rámci kritických situacích nejen na zájezdu?

Tisk Email

Kritické situace si nikdo neplánuje. Jde o situace, při kterých dochází ke zranění nebo úmrtí více osob nebo k velkým škodám na majetku či životním prostředí následkem havárie, nehody, výbuchu, teroristického útoku, války, povodně, zemětřesení, atmosférické poruchy nebo dalších přírodních činitelů.

Můžeme se na ně připravit, ale vyhnout se jim nelze. Poučili jsme se, že tak bohaté spektrum kritických situací, jaké přináší život, nemůžeme nikdy domyslet. Jen v roce 2023, kdy vzniká i tato publikace, došlo například k výbuchu sopky a omezení letecké dopravy, zemětřesení, válečnému konfliktu, několika úmrtím v zahraničí a na počátku sezony ke smrtelnému útoku žraloka na turistu. Velkým tématem byly požáry v turisticky oblíbených lokalitách.

Dne 21. listopadu 2023 byla proto organizována velká odborná konference na téma Jak postupovat v kritických situacích v rámci B2B akce Czech Travel Market v pražských Letňanech. Konference se zaměřila na řešení nepředvídaných událostí a právní aspekty, které se mohou vyskytnout během zájezdu a pobytu klientů nejen v zahraničí.

Mezi panelisty patřily zástupci Ministerstva zahraničních věcí ČR, Ministerstva pro místní rozvoj ČR, Holubová advokáti i Česká asociace pojišťoven.

Děkujeme více jak 60 účastníkům za aktivní diskuzi.

Konference byla pořádána v rámci projektu Strategické dokumenty z pohledu podnikání cestovních kanceláří a cestovních agentur (č. 131170) za přispění prostředků státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva pro místní rozvoj v programu NNO v oblasti cestovního ruchu (Z170605000000). 

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner