Představujeme Vám nové metodiky!

Tisk Email

Asociace představila v polovině prosince tři nové metodiky! A to v rámci neoprávněného podnikání a rad na cestu a jak postupovat v kritických situacích.

Cílem ACK ČR je nejen posílit informační a právní servis, ale také vytvářet pracovní a vzorové materiály k aktuálním tématům. Vybrané materiály poslouží nejen pro cestovní kanceláře, cestovní agentury, ale budou také využitelné pro kontrolní orgány a veřejnou správu.

Zejména však budou sloužit ochraně spotřebitele. Na českém trhu je nutné neustálé vzdělávání spotřebitelů. Tedy využití návodu, komu a jak svěřují finance a čeho se mají vyvarovat. A to tak, aby nedošlo k opakovaným situacím, kdy klienti přicházejí o své finance neznalostí toho, komu je svěřují za objednané služby na poli zájezdů. Ochrana je zaměřena také na děti a dětskou rekreaci.

V konečném důsledku ochraně spotřebitele bude sloužit celá kultivace trhu na poli zájezdů a edukace organizátorů zájezdů či jednodenních akcí v oblasti kritických situací. Významná je také podpora kontrolních orgánů, které mohou využít vytvořené metodiky pro výkon své činnosti, tedy k zastavení neoprávněného/nelegálního podnikání na poli zájezdů.

Děkujeme spoluautorům metodiky, tedy Ministerstvu pro místní rozvoj ČR, Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR i Ministerstvu zahraničních věcí ČR, České asociaci pojišťoven a Holubová advokáti.

*Projekt Strategické dokumenty z pohledu podnikání cestovních kanceláří a cestovních agentur (č. 131170) je realizován za přispění prostředků státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva pro místní rozvoj v programu NNO v oblasti cestovního ruchu (Z170605000000). 

 

Ne x oprávněné podnikání

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner