Odpovědi na situaci kolem ČSA a SW

Tisk Email

V návaznosti na četné dotazy cestovních kanceláří ohledně toho, co vlastně znamená skutečnost, že je společnost Smartwings, a.s. v moratoriu, co bude po tomto moratoriu následovat a zda již v této chvíli musí cestovní kanceláře, které mají vůči společnosti Smartwings, a.s. pohledávky, nějak reagovat, aby o možnost uplatnit své pohledávky nepřišli, předkládáme ve spolupráci s AK Holubová následující informační přehled, který máte k dispozici ve svých členských kartách.

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner