VEDENÍ LIDÍ, MOTIVACE, ZPĚTNÁ VAZBA

Tisk Email

Umíte správně vést lidi? Umíte je motivovat k lepším výkonům? Umíte jim poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu k jejich práci? Znáte výhody a nevýhody různých stylů vedení lidí? Umíte delegovat? Odpovědi nejen na tyto otázky se dozvíte v našem semináři, během kterého bude věnován prostor i praktickému nácviku těchto dovedností. 

Seminář se koná dne  20. června 2014 (pátek) od 9:00 do 12:00 a od 13:00 do 15:00 hodin na adrese: TYRKYS, Na Moráni 5, Praha 2.

 Účastníci během semináře se seznámí se základy vedení lidí, jejich motivací, podáváním zpětné vazby a delegováním. Rozeznají svůj obvyklý typ vedení lidí a podávání zpětné vazby. Rozšíří si své znalosti a další způsoby motivace spolupracovníků či podřízených, naučí se nové způsoby podávání zpětné vazby.

Obsah: 

  • klíčové vlastnosti dobrých vedoucích
  • role vedoucího
  • styly vedení lidí – jejich výhody a nevýhody
  • jak efektivně motivovat?
  • čtyři motivační typy lidí
  • zlaté pravidlo motivace
  • Maslowova hiearchie potřeb a její dopad na každodenní pracovní život
  • rozvoj lidí a zpětná vazba
  • pravidla účinné zpětné vazby
  • modely efektivní zpětné vazby
  • tipy pro zpětnou vazbu
  • nácvik zpětné vazby
  • delegování

Cena kurzu: 1 000 Kč. Cena zahrnuje závěrečné osvědčení, desky, papíry na psaní, základní studijní materiál. Vzhledem k charakteru semináře je počet účastníků v kurzu omezen.

Lektor: PhDr. Jaroslava Dvořáková

Cena: 1 000 Kč, cena zahrnuje desky, papíryna psaní, základní studijní materiál a závěrečné osvědčení.

Více informací ZDE.

TYRKYS, škola cestovního ruchu, s.r.o.

Na Moráni 5, 128 00 Praha 2

Kontakt: 224 916 485, kurzy@tyrkys.cz 

 

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner