Syndrom vyhoření a jeho prevence

Tisk Email

Pracujete s mnoha lidmi? Neustále musíte něco řešit, vysvětlovat, o někoho se starat? Máte svou práci rádi, ale přece jen Vám občas všichni a všechno leze na nervy? Cítíte se občas z práce s lidmi vyčerpaní, nic Vás netěší? Chcete vědět, co s tím? Jak se bránit?

Právě na tyto a podobné otázky najdete v našem semináři Syndrom vyhoření a jeho prevence, který se koná dne 5. února 2013 od 9:00 do 12:00 a od 13:00 do 15:00 hodin na adrese: TYRKYS, Na Moráni 5, 128 00 Praha 2.

Seminář vede naše zkušená přednášející a terapeutka PhDr. Jaroslava Dvořáková. Je určen laické veřejnosti - všem, kdo pracují s mnoha lidmi jako například  průvodci, delegáti, pracovníci cestovních kanceláří a hotelů, pedagogičtí pracovníci a další. V průběhu semináře se poutavou a přístupnou formou za použití praktických příkladů a nácviku dozvíte, co je syndrom vyhoření, psychická zátěž a jak se s ní vyrovnávat: zdroje zátěže a její příčiny, mapování silných a slabých stránek účastníků - ohrožuje vás stres nebo syndrom vyhoření?

Základní obsah semináře

  • zvládání akutního, chronického stresu, prevence
  • syndrom vyhoření a příčiny jeho vzniku
  • fáze syndromu vyhoření
  • specifické zdroje syndromu vyhoření
  • prevence - různé roviny péče o sebe, nárys zvládání syndromu vyhoření
  • autodiagnostika míry rizika syndromu vyhoření
  • zásady duševní hygieny
  • nácvik relaxačních metod

Po skončení semináře obdržíte osvědčení o absolvování.

Cena: 950 Kč obsahuje cenu vlastního semináře, desky, papíry na psaní, osvědčení o absolvování.

Počet účastníků je omezen.

Více informací ZDE.

TYRKYS, škola cestovního ruchu, s.r.o.

Na Moráni 5, 128 00 Praha 2

Kontakt: 224 916 485, kurzy@tyrkys.cz

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner