Sociální média přímo ovlivňují více než 83 % všech on-line rezervací a 49 % hostů neprojeví zájem o produkt, pokud není doprovázen on-line recenzemi. Zákazník chce mít jistotu, že si kupuje kvalitní produkt a v případě pozitivních recenzí je ochoten zaplatit více.
Formou krátké prezentace vám bude v první části semináře vysvětleno, proč je důležité zabývat se právě on-line recenzemi, jak je chápat, pracovat s nimi a využívat k růstu podnikání a příjmů. Druhá část semináře se poté věnuje SMART marketingu v roce 2013.
Seminář Jak používat on-line recenze na růst podnikání a příjmů se koná dne 21. ledna 2013 od 9,00 do 12,00 a od 13,00 do 15,00 na adrese: TYRKYS, Na Moráni 5, 128 00 Praha 2.
Seminář je určen majitelům a pracovníků hotelů a penzionů. Je veden přístupnou a přehlednou formou a zprostředkuje mnoho praktických příkladů. Přednášející Ing. Luděk Louda je specialista na problematiku hotelového marketingu v České republice i zahraničí.
Dopolední blok semináře: Jak používat on-line recenze na růst podnikáni a příjmů. On-line nástroj: "TrustYou"
- ovlivnění potenciálních nových hostů již v době vyhledávání vhodného hotelu
- kruh důvěry a logická posloupnost pro dosažení růstu prodeje
- podpora zpětné vazby hosta (Listen, Understand, Convince)
- reakce na pozitivní a negativní hodnocení hosta
- význam loajálnosti hosta k hotelu
- analýza hodnocení, tzv. Benchmark z pohledu hosta
- nástroj určující úroveň (prestiž) hotelu na daném trhu
- jak generovat více recenzí a následovníků, zapojení se na sociální síti
- praktická ukázka a procvičení
Odpolední blok semináře: Strategie prodeje v nelehké ekonomické situaci, tj. v období recese. SMART Marketing v roce 2013
Tři základní principy prodeje v období recese
- populární formou objasnění rozdílu mezi: Direct Marketing * Advertising * Brand Recognition* Customer Feedback * Demand and Supply Gap * Restriction from Entering New Market
- čtyři hlavní online marketingové trendy pro období příštích pěti let
- příprava na SMART Marketing v roce 2013
- stanovení hlavního marketingového cíle
- určení a nastavení konkrétních potřeb k dosažení cíle
- ukázka šablony pro SMART Marketing
- vlastní návrh marketingového plánu
Po skončení semináře obdržíte osvědčení o absolvování.
Cena: 950 Kč obsahuje cenu vlastního semináře, desky, papíry na psaní a osvědčení o absolvování semináře.
Více informací ZDE.
TYRKYS, škola cestovního ruchu, s.r.o.
Na Moráni 5, 128 00 Praha 2
Kontakt: 224 916 485, kurzy@tyrkys.cz