Jak mluvit, když o něco jde - náročné rozhovory v práci a v životě

Tisk Email

Co je to náročný rozhovor? Jak se naučit zvládat náročné rozhovory a je to vůbec možné? Jak správně naslouchat? Během semináře se dozvíte odpovědi na tyto otázky.

Také Vás čekají příklady z praxe a nácvik náročných rozhovorů nebo rozhovorů v situacích, kdy jste "pod tlakem". Naučíte se také proměňovat činy ve výsledky pomocí čtyř hlavních rozhodovacích metod.

Seminář se koná dne 14. února 2014 (pátek) od 9:00 do 12:00 a od 13:00 do 15:00 hodin na adrese TYRKYS, Na Moráni 5, Praha 2.

Obsah:

  • Co je to náročný rozhovor? A jaké jsou běžné typy klíčových rozhovorů?
  • Jak se naučit zvládat náročné rozhovory? Jde to vůbec?
  • Jaké náročné rozhovory můžeme zažít v práci a v životě?
  • Jak se chováme pod tlakem a jak reagujeme: mlčení a agresivita
  • Vzájemný respekt a hledání společného cíle. Můžeme respektovat lidi, které nerespektujeme?
  • Jak zůstat součástí dialogu, když jste naštvaní, máte strach a nebo se cítíte ublíženě? Emoce se jen tak nedějí…
  • Jak naslouchat, když se ostatní rozčilují nebo mlčí?
  • Jak náročné rozhovory proměnit v činy a výsledky: čtyři rozhodovací metody
  • nácvik nových dovedností, modelové situace
  • příklady z praxe, sdílení zkušeností

Seminář předpokládá aktivní zapojení účastníků, vzájemnou spolupráci při vyhodnocování sebepoznávacího dotazníku, při modelových situacích (nácvik nové reakce v zátěžové situaci  během náročného rozhovoru). Zažijete reálné situace – sdílení zkušeností účastníků, dostanete zpětnou vazbu od lektora a účastníků kurzu.

Lektor: PhDr. Jaroslava Dvořáková

Cena semináře: 1 000 Kč. Cena zahrnuje závěrečné osvědčení, desky, papíry na psaní, základní studijní materiál.

Více informací zde:

http://www.tyrkys.cz/akce/jak-mluvit-kdyz-o-neco-jde-narocne-rozhovory-v-praci-a-v-zivote-mluveni1-2014.html

TYRKYS, škola cestovního ruchu, s.r.o.

Na Moráni 5, 128 00 Praha 2

Kontakt: 224 916 485, kurzy@tyrkys.cz

 

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner