Asociace odmítá tvrzení médií ohledně Chorvatska

Tisk Email

Asociace cestovních kanceláří České republiky je znepokojena včerejším článkem ze serveru novinky.cz Rus s babuškou je lepší než sto Čechů, stěžují si Chorvati“ a dnešním článkem ze serveru AHA online.cz "Chorvaté: Tvrdý útok na Čechy - Jsme prý horší než Rusové!"

Uvedené články popisují obchodní jednání cestovní kanceláře Vítkovice Tours při sjednávání ubytovacích kapacit  pro letošní rok. V žádném případě nelze tento jev zobecnit, obdobně jako je krajně nevhodné „vytrhnout“ z následné internetové diskuze názor pár přispěvatelů, kteří hovoří o turistech z České republiky jako o někom, kdo znečišťuje pláže nebo je podřadnějším turistou než Rusové či Němci.

Nedjeljko Fistonić z CK Ružmarin v Omiši situaci komentuje slovy, „My jako CK Ružmarin v Omiši již mnoho let pracujeme s českými turisty a také s českými CK. Někteří majitelé objektů, se kterými spolupracujeme chtějí pouze české turisty. V našem hotelu Brzet Omiš jsou čeští hosté nejen velice vítáni, ale tradičně i nejpočetnější hosté“.

Tato slova potvrzuje i majitelka cestovní kanceláře Jadran specializující se právě na Chorvatsko - Ludmila Šakičová; „V posledním období jsme se nesetkali s žádným negativním názorem na české turisty a jejich jednání v Chorvatsku. Naopak Češi patří mezi turisty v Chorvatsku oblíbené“.

Asociace má k dispozici oba články z chorvatských serverů vecernji.hr a jutarni.hr ze kterých je zřejmé, že se nejedná o žádné útoky vůči českým turistům, kteří jsou v Chorvatsku dlouhodobě vítáni.

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner