ACK ČR jednala na MŠMT a distancuje se od prohlášení T. Okamury

Tisk Email

Asociace cestovníchkanceláří ČR (ACK ČR ), která přišla s iniciativou návrhu možných úpravhlavních školních prázdnin, uvítala zájem zainteresovaných institucí - jakministerstva pro místní rozvoj, tak i ministerstva školství, mládeže atělovýchovy o seriózní diskusi k tématu.

Předseda představenstva ACK ČR Viliam Sivek při  čtvrtečnímjednání informoval  náměstka ministryněškolství J. Kitzbergera o možných přínosech klouzavých prázdnin pro rodiny s dětmi a pro cestovní ruchv ČR. V. Sivek  se současnědistancoval od informací, které se objevily v tisku, že by si školy mělyurčovat termíny prázdnin dle svého uvážení. Ujistil  náměstka Kitzbergera , že cílem ACK ČR jenajít systémové řešení, které by pomohlo prodloužit hlavní turistickou sezonu aminimalizovalo  dopady na stávající systém.V této souvislosti požádal MŠMT o spolupráci při hledání vhodného modelu, kterýby byl akceptovatelný resortem školství. MŠMT přislíbilo, že provede analýzudopadů  navrhovaného opatření a zapojí sedo  mezirezortní diskuse společně s MMR.

V této souvislosti Asociace cestovních kanceláří ČR jako majoritnízástupce velkého počtu cestovních kanceláří, včetně nejvýznamnějších hráčů natrhu cestovního ruchu jako jsou Čedok, Exim Tours, Atis, Firo Tour, AmericaTours i Euroagentur Hotels & Travel, konstatuje, že svým vyjádřením T.Okamura jen vnáší do problematiky chaos a mate prostřednictvím medií veřejnost.

Svým vystoupením jen dokládá, že by rád převzal myšlenku a iniciativujiného subjektu k svému zviditelnění. Pokud by mu šlo skutečně o zájmycestovního ruchu a konstruktivní diskusi, adresu a spojení na ACK ČR má kdispozici. Svým vystupováním v médiích k problematice klouzavých prázdnin děládle našeho názoru cestovnímu ruchu v ČR spíše medvědí službu," sdělil JanPapež, tiskový mluvčí ACK ČR. 


Zdroj : Jan Papež, tiskový mluvčí ACK ČR

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner