ACK ČR důrazně odmítá informace o zaplavení ostrova Kos běženci

Tisk Email

ACK ČR důrazně odmítá informace o zaplavení ostrova Kos běženci

29. 5. 2015

 pláž u hotelu Archipelago, hlavní město KOS

Asociace cestovních kanceláří důrazněodmítá, že by se vlivem mírně zvýšeného počtu imigrantů zhoršila situace pro turisty na řeckém ostrově Kos. Zprávy některých médií, které hovoří o Kosu jako „uprchlickém táboře“ nebo „ostrově zaplaveném běženci“, neodpovídají realitě a jsou v rozporu s aktuálními zprávami od našich delegátů a řeckých partnerů přímo z místa.

Desítky tisíc turistů z celého světa, kteří pobývají na ostrově Kos, se s imigranty setká pouze výjimečně. Historicky byl tento ostrov přestupním místem pro migranty směřující do Evropy – Atén.

Ano, v současné době jsou na místě „běženci“, ale ti se nepohybují v turistických zónách, nýbrž se nacházejí v centru hlavního města u policejní stanice a v jejím blízkém okolí, kde čekají na vyřízení dokladů potřebných pro plavbu do cílové destinace – nejčastěji Atén a dále do zemí EU.

( většina fotografií, které se objevily v některých českých a britských médiích pochází právě z okolí policejní stanice v hlavním městě).

pláž u hotelu Archipelago, hlavní město KOS

Zdůrazňujeme, že středomořské ostrovy nejsou pro imigranty cílovou zemí. Běženci zde pouze čekají na vyřízení dokladů pro další plavbu na pevninu – do zemí Evropské unie. Nezaplňují tedy ostrov Kos. 

ACK ČR považuje zprávy o „zaplavení ostrova Kos běženci“ a podobně za velmi zkreslené a neodpovídající každodenní realitě.

Asociace také nabízí zprostředkování rozhovorů s delegáty hlavních cestovních kanceláří a zaslání nejaktuálnějších fotografií z běžných turistických míst.

 

 

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner