Zpráva o činnosti v roce 2007 - 2008

Tisk Email
Sekce incomingove a kongresove turistiky se na svych jednanich v uplynulem obdobi zamerila zejmena na dva problemy.Prvni oblasti je prezentace Ceska v zahranici jako korektni destinace s cenym historickym odkazem nejen v Praze ale i v ostatnich regionech zeme,fungujicima sluzbama na solidni urovni,nizkou krimanalitou a zajistenou bezpecnosti turistu vc.lekarske pece v prip.nahlych problemu.Reditel zahranicniho odboru vladni agentury Czechturismu p.Pavel Kosař se tez zucasnil jednoho kluboveho dne sekce a tyto a dalsi aspekty propagace Ceska byly obsirne diskutovany.Cinnost agentury hodnotime jako dobrou a prinosnou pro cestovni ruch zejmena incoming.Druhou oblasti,kterou se sekce mimi jine zabyvala zevrubneji je situace ve vizove politice Min.zahranici a zejmena tristni situaci na nasich nekterych konzulatech.Konzularni pracovnici si sami iniciativne vytvareji dalsi administrativni prekazky,nad ramec zakona,a misto aby konali a viza udelovali vsem serioznim turistum,tak anblog praxi a prostredi zanaseji dalsimi prvky ktere cestovnimu ruchu skodi.Signali o korupcnim prostredi v destinacich jako je Rusko,Ukrajina ale i JV Asie organy neresi s pomalosti a netecnosti  sobe vlastni.A tak jsou proti sobe postaveny dve si navzajem odporujici cinnosti.Na jedne strane usili a mnozstvi financnich prostredku pro propagaci Ceska ve svete a administrativni prekazky v realizaci zajmu o navstevu Ceska posleze.Konzularni odbor Ministerstva s nami o techto zjistenich a negativnich jevech komunikuje minimalne a pred nami v budoucnosti stoji ukol s timto pohnout a vyresit tyhle nedostatky a praktiky.
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner