Jak (legálně) odmítnout problémového klienta? Téma odmítnutí klienta úzce souvisí s otázkou zákazu diskriminace, což je povinnost, kterou prodávajícím ukládá § 6 zákona o ochraně spotřebitele. Co tento zákaz znamená a jsou z něj výjimky?
Jak (legálně) odmítnout problémového klienta? Téma odmítnutí klienta úzce souvisí s otázkou zákazu diskriminace, což je povinnost, kterou prodávajícím ukládá § 6 zákona o ochraně spotřebitele. Co tento zákaz znamená a jsou z něj výjimky?
VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!
Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz
Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu
ACK ČR_průvodce zákazníka_2024
Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří. Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.
Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).
ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz
Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz