Na co nezapomenout ve smlouvě s průvodcem

Tisk Email

Spokojenost zákazníka cestovní kanceláře s jí poskytovaným zájezdem ovlivňuje podstatnou měrou kvalita služeb poskytovaných na zájezdu průvodcem. Jelikož k prodeji zájezdu dochází na základě cestovní smlouvy, která je uzavírána výhradně mezi cestovní kanceláří a zákazníkem, odpovídá za průvodcovské služby na zájezdu ve vztahu k zákazníkovi výhradně cestovní kancelář. Cestovní kanceláře nejsou legálně s to zbavit se odpovědnosti za nekvalitní služby poskytované v rámci zájezdu průvodcem a za jejich případné důsledky. Mohou ovšem přijmout preventivní opatření, která jim, v případě nekvalitních služeb či pochybení na straně průvodce, umožní alespoň částečně se na něm hojit.

Celý článek je dostupný pouze členům asociace.

Přihlásit
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner