Jaká změna smlouvy o zájezdu zakládá zákazníkovi právo na odstoupení od smlouvy a jaká ještě ne?

Tisk Email

Jedním z problémů, kterému se nevyhne žádná cestovní kancelář, je náhlý výskyt potřeby změnit po uzavření smlouvy o zájezdu, avšak ještě před jeho zahájením, určitou vlastnost zájezdu. Může se jednat o změnu v termínu či času transportu, změnu v ubytování, stravování, změnu v odborném programu, změnu v průvodcovských službách nebo jakoukoli jinou změnu, kterou přináší barevná praxe. Jelikož různé změny mohou mít různý dopad na práva zákazníků, není s podivem, že bývám v této otázce cestovními kancelářemi často konzultována. V říjnovém okénku se pokusím naznačit základní kritéria, která by cestovní kancelář měla vzít v úvahu při posouzení, jaké dopady bude mít konkrétní změna na její postup vůči zákazníkovi a na právo zákazníka odstoupit od smlouvy.


Celý článek je dostupný pouze členům asociace.

Přihlásit
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner