Právní stanovisko: Povinnosti cestovní kanceláře při výskytu COVID během zájezdu?

Tisk Email

Nové právní stanovisko na téma: Povinnosti cestovní kanceláře při výskytu COVID během zájezdu k dispozici!

Cestovní kanceláře si proto pochopitelně kladou otázku, co se stane, když se zákazník během zájezdu nakazí koronavirem. Za jakých podmínek budou za nákazu odpovědné? Cestovní kanceláře si jsou vědomy své povinnosti poskytnout zákazníkům pomoc v nesnázích. Jak se však tato povinnost aplikuje na situace vzniklé v souvislosti s koronavirem?

 

Celý článek je dostupný pouze členům asociace.

Přihlásit
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner