Click2Claim: Koncept asistence

Tisk Email

Vážení obchodní partneři,

v rámci naší spolupráce s Vámi všemi, evidujeme v Click2Claim denně velké množství dotazů, týkajících se současné situace v oblasti našeho podnikání.
Považujeme za nezbytné podpořit a udržet životaschopnost odvětví cestovního ruchu, udržet Vás, cestovní agentury, cestovní kanceláře a další subjekty „na živu“. Vytvořili jsme proto společně s našimi spolupracujícími partnery CeSYS a advokátní kanceláří Jehne, Vodák a partneři, koncept asistence právě pro Vás.

Celý článek je dostupný pouze členům asociace.

Přihlásit
Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner