Zaplacený zájezd může klient odříct i bez stornopoplatků. U těch v červenci a srpnu nelze zatím říci, zda se budou konat

Tisk Email

(Hospodářské noviny, 13. května 2020) Koronavirovou pandemii nemohli začátkem roku předvídat ani lidé, kteří si kupovali zájezdy v rámci "first minute", ani cestovní kanceláře, které vybrané peníze hned odeslaly hoteliérům v cílových destinacích. "Byznys je tak nastavený. Při plánování sezony si cestovní kancelář kupuje kapacitu, zadluží se přes kontokorenty a podobně. Jak si klienti zájezdy kupují, se až někdy na začátku léta dostává zpátky do černých čísel," popisuje praxi běžnou v cestovním ruchu místopředseda Asociace cestovních kanceláří Jan Papež.

Celý článek naleznete ZDE

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner