Certifikace kvality v cestovním ruchu

Tisk Email

ACK sleduje záměr MMR na vytvoření nového systému certifikace kvality v cestovním ruchu, ten však  musí být koncipován pouze na základě objektivně měřitelných a transparentních kriterií – takové stanovisko zaujímá ACK k návrhu Národního systému kvality služeb cestovního ruchu, který je zpracováván a za účasti profesních asociací diskutován na MMR. Místopředseda ACK JUDr.V.Dolejš informoval o jednání 29.9. na MMR, kde byly podány informace o zkušenostech s obdobnými systémy ve Španělsku, Švýcarsku a Německu. Taková certifikace, která je dobrovolná, marketingově podporovaná státem, je postavena na podmínky i menších podniků, pro které nejsou dosažitelné standardy jako ISO. Projekt je v ČR v počátečním stadiu – je navrženo, aby certifikaci prováděla nezávislá instituce (ops) v níž by byly zastoupené i profesní svazy. Představenstvo ACK se shodlo, že projekt je třeba bedlivě sledovat a že může být přínosem u služeb, které jsou objektivně hodnotitelné, zatímco stanovit jednotná kriteria pro případné hodnocení cestovních kanceláří nepokládá za reálné.  

 

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner