Union pojišťovna zahájila výplatu nároků klientů CK Redgreentours

Tisk Email

Union pojišťovna oznámila 19.7., že zahajuje výplatu nároků poškozených klientů zkrachovalé CK Redgreentours.

Union pojišťovna prohlásila, že k tomuto kroku přistoupila navzdory naprostému neposkytnutí součinnosti ze strany majitele zkrachovalé společnosti pana Jaroslava Hlinomaze. Ten neumožnil provedení požadovaného auditu účetnictví a od okamžiku oznámení platební neschopnosti CK s odpovědnými pracovníky Union pojišťovny nekomunikoval. Rovnež neprovedl potřebné formální úkony k tomu, aby soud mohl rozhodnout o úpadku CK. Díky zvýšenému úsilí Union pojišťovny, a.s. a součinnosti Městského soudu v Praze se proces likvidace pojistné události podařilo dovést do fáze, kdy bylo ke dni 18.7.2012 rozhodnuto o úpadku CK Redgreentours a je tak možno zahájit výplatu odškodnění poškozeným klientům. Klienti budou odškodněni v plné výši jejich oprávněných nároků. Odškodňování klientů tak Union pojišťovna zahajuje v rekordně krátkém čase - pouhých 6 týdnů od oznámení CK o její platební neschopnosti. Union pojišťovna tak urychlenou výplatou odškodného chce umožnit poškozeným klientům  absolvování jejich dovolené ještě v této sezóně.

Celkový počet poškozených klientů dosáhl 1100 a předpokládaná výše vyplaceného pojistného plnění činí více jak 14 mil.Kč. Union pojišťovna rovněž zajistila dokončení dovolené a bezproblémový návrat 118 klientů zkrachovalé CK Redgreentours zpět ze zahraničí. Celkové pojišťovnou vynaložené náklady na repatriaci těchto klientů  byly vyčísleny částkou 742.000,- Kč

 

 

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner