Připravte se na odlet! Kampaň Letiště Praha

Tisk Email

Letošní sezóna je spojena často s rušením letů , s pozdními odlety, ale také s tím, že zapomínáme cestovat a mnohdy se opakují stejné situace, jako v době před pandemií covid-19. Na co si dát pozor při cestě letadlem a na co nezapomenout?

  1. Před cestou na letiště zkontrolujte veškeré dokumenty na cestu, včetně voucherů.
    • Všichni cestující (i narozené děti) musí mít vlastní platný cestovní doklad!
    • Dětem cestujícím bez doprovodu zákonných zástupců doporučujeme mít souhlas s vycestováním (viz i formulář MZV)
    • Některé destinace vyžadují platnost cestovních dokladů i 6 měsíců pro návratu – mnohdy pokud se je let s přestupem, mohou zůstat v půlce cestě, pokud podmínku nesplňují.
    • Doposud mají některé destinace dané podmínky vstupu a pobytu, nejen s ohledem na covid-19.
  2. Doporučený příjezd na letiště je 2,5-3 hodiny před odletem.
  3. Na letišti si zajděte co nejdříve na pasovou/bezpečnostní kontrolu a připravte si veškeré dokumenty ke kontrole (platné cestovní doklady, podmínky let. dopravce a destinace). Pokud bude docházet ke zdržení a dohledávání dokumentů, můžete být vráceni na konec odbavovací fronty. Předejdete tím tak stresujícím okamžikům pro odbavení.
  4. Buďte připraveni bezpečnostní kontrolu. Co však mít/nemít v příručním zavazadle. Doporučujeme odbavit se s prázdnou lahví a naplnit si ji až po odbavení. Na většině terminálů jsou připraveny pítka za bezpečnostní kontrolou (T 2, některé novější gaty na T 1). Tekutiny musí být v lahvičkách do 100 mil a uzavřené v průhledném sáčku do objemu 1l. Nože a hořlavé látky do zavazadla nepatří!

Připravte se na odlet! https://www.prg.aero/leto2022

Cestování s dětmi

Cestování se zvířaty

Testování COVID-19 na letišti

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner