Německo: kampaň "Germany - Dreams Become Reality"

Tisk Email

DZT zahajuje kampaň „Germany - Dreams Become Reality“ k restartu německého incomingu

Praha, 17. června 2020 – Se znovuotevřením hranic ve většině evropských zemí ke dni 15.6.2020 zahájila Německá turistická centrála (DZT) kampaň „Germany - Dreams Become Reality“, a poprvé po třech měsících uzavřených hranic v Evropě propaguje Německo jako destinaci pro strávení letní dovolené.

„Prostřednictvím této kampaně vytváříme silné impulzy na našich evropských zdrojových trzích a zohledňujeme obnovenou svobodu cestování po Evropě. Po zkušenosti s koronavirovou krizí kladou cestovatelé nové požadavky na kvalitu a udržitelnost,“ vysvětluje přístup kampaně Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT.

Hlavním komunikačním kanálem je nová microsite „Germany - Dreams Become Reality“. Stránka inspiruje obrázky a texty, které představují krásy Německa mimo hlavní turistické atrakce, překrásné hrady a zámky, seznam nejlepších turistických a cyklistických stezek, kulinářské tipy a nejkrásnější okružní cesty po Německu. Mezi další prvky kampaně patří programatická reklama, newslettery pro B2C, B2B i média a aktivity na sociálních médiích. Všechny tyto výstupy budou seskupeny pod hashtagem #GermanyAwaitsYou.

Kampaň doplňuje videoklip s rozmanitou nabídkou Německa jako turistické destinace a lze jej shlédnout na YouTube kanálu DZT i na zmíněné microsite.

DZT také informuje své partnery v mezinárodním cestovním ruchu o aktualitách ke koronavirové krizi, o svých globálních aktivitách i aktuální situaci na 15 nejdůležitějších zdrojových trzích. Veškeré informace najdete na webových stránkách DZT, v sekci „Trade“.

O DZT

Německá turistická centrála (DZT) je národním úřadem cestovního ruchu s hlavním sídlem ve Frankfurtu nad Mohanem. Z pověření Spolkového ministerstva hospodářství a energie zastupuje Německo jako zemi cestovního ruchu a na základě rozhodnutí Německého spolkového sněmu je tímto ministerstvem podporována. DZT vyvíjí a komunikuje strategie a produkty, aby nadále budovala kladnou image německých turistických destinací v zahraničí a podporovala cestovní ruch do Německa. K tomu provozuje 31 zahraničních zastoupení po celém světě. Bližší informace najdete v našem online tiskovém centru na www.germany.travel/presse.

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner