Chorvatské turistické sdružení spustilo online platební portál turistické taxy v nautice

Tisk Email

Chorvatské turistické sdružení spustilo vícejazyčný portál nautika.evisitor.hr, který umožňuje jachtařům platit turistickou taxu online. Portál představuje další způsob placení turistické taxy v námořních plavbách, které byly dosud placeny pouze v přístavních kapitánech a pobočkách.

„Nautika je jedním z nejdůležitějších chorvatských turistických produktů, kde je poptávka v těchto tržních podmínkách obzvláště výrazná díky globální pandemii koronaviru. Svědčí o tom i údaje o počtu prodaných certifikátů, tj. vinět, kterých se od začátku roku do 15. července prodalo více než sedm tisíc, což je 53 procent výsledků dosažených v posledním rekordním roce. Dobré výsledky zaznamenáváme také v segmentu námořních charterů, kdy podle systému eCrew bylo v červenci uskutečněno téměř 200 000 přenocování, což je přibližně 57 procent loňského výsledku. Vzhledem k tomu, že jsou v platnosti epidemiologická doporučení sociálního distancování, přispíváme tak k bezpečnosti jachtařů, ale i chorvatských turistických pracovníků, “ uvedl ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić.

Kromě chorvatského jazyka je portál k dispozici také v angličtině, němčině a italštině a uživatele jednoduchým a jasným způsobem provede procesem registrace a placení turistické taxy. Portál také podporuje platby prostřednictvím všech nejznámějších světových platebních karet a po zaplacení turistické taxy obdrží plátce na svou e-mailovou adresu potvrzení, které si musí ponechat po celou dobu svého pobytu na plavidle.

V souladu se Zákonem o turistických poplatcích mohou námořníci/jachtaři platit turistickou taxu podle délky plavidla a od roku 2020 podle počtu osob, tj. počtu nocí, pokud je pro ně výhodnější, což je obvykle případ při krátkodobém pobytu v destinaci.

20200720_HTZ tiskova zprava_Chorvatsko_online placeni taxy v nautice

Zdroj: CHORVATSKÉ TURISTICKÉ SDRUŽENÍ

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner