Jak používat on-line recenze na růst podnikáni a příjmů

Tisk Email

Sociální média přímo ovlivňují více než 83 % všech on-line rezervací a 49 % hostů neprojeví zájem o produkt, pokud není doprovázen on-line recenzemi. Zákazník chce mít jistotu, že si kupuje kvalitní produkt a v případě pozitivních recenzí je ochoten zaplatit více.

Formou krátké prezentace vám bude v první části semináře vysvětleno, proč je důležité zabývat se právě on-line recenzemi, jak je chápat, pracovat s nimi a využívat k růstu podnikání a příjmů. Druhá část semináře se poté věnuje SMART marketingu v roce 2013.

Seminář  Jak používat on-line recenze na růst podnikání a příjmů se koná dne 21. ledna 2013 od 9,00 do 12,00 a od 13,00 do 15,00 na adrese: TYRKYS, Na Moráni 5, 128 00 Praha 2.

Seminář je určen majitelům a pracovníků hotelů a penzionů. Je veden přístupnou a přehlednou formou a zprostředkuje mnoho praktických příkladů. Přednášející  Ing. Luděk Louda je specialista na problematiku hotelového marketingu v České republice i zahraničí. 

Dopolední blok semináře: Jak používat on-line recenze na růst podnikáni a příjmů. On-line nástroj: "TrustYou"

  • ovlivnění potenciálních nových hostů již v době vyhledávání vhodného hotelu
  • kruh důvěry a logická posloupnost pro dosažení růstu prodeje
  • podpora zpětné vazby hosta (Listen, Understand, Convince)
  • reakce na pozitivní a negativní hodnocení hosta
  • význam loajálnosti hosta k hotelu
  • analýza hodnocení, tzv. Benchmark z pohledu hosta
  • nástroj určující úroveň (prestiž) hotelu na daném trhu
  • jak generovat více recenzí a následovníků, zapojení se na sociální síti
  • praktická ukázka a procvičení

Odpolední blok semináře: Strategie prodeje v nelehké ekonomické situaci, tj. v období recese. SMART Marketing v roce 2013

Tři základní principy prodeje v období recese 

  • populární formou objasnění rozdílu mezi: Direct Marketing * Advertising  * Brand Recognition* Customer Feedback * Demand and Supply Gap * Restriction from Entering New Market 
  • čtyři hlavní online marketingové trendy pro období příštích pěti let 
  • příprava na SMART Marketing v roce 2013
  • stanovení hlavního marketingového cíle
  • určení a nastavení konkrétních potřeb k dosažení cíle
  • ukázka šablony pro SMART Marketing
  • vlastní návrh marketingového plánu

Po skončení semináře obdržíte osvědčení o absolvování.

Cena: 950 Kč obsahuje cenu vlastního semináře, desky, papíry na psaní a osvědčení o absolvování semináře.

Více informací ZDE.

TYRKYS, škola cestovního ruchu, s.r.o.

Na Moráni 5, 128 00 Praha 2

Kontakt: 224 916 485, kurzy@tyrkys.cz

 

 

Hledání členů

Důležité upozornění: ACK ČR nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří. Ten se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán.

Kontakt

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
Tel: 224 914 543
Fax: 224 914 674
E-mail: ackcr@ackcr.cz

 

Veletrhy

Přihlaste se na:

 

 Naše projekty:

ACK ČR- Pod křídly asociace

Hlavní mediální partneři:

 COT Business