Nejvyšší soud definitivně vyřešil spory klientů a pojišťoven o vrácení plné ceny zájezdu

Tisk Email

Již v roce 2012 vznikly první spory mezi klienty cestovních kanceláří, kteří dostali po úpadku své cestovní kanceláře od její pojišťovny vyplaceno jen několik procent nebo nic ze zaplacené ceny zájezdu. Klientů v této situaci byly opakovaně stovky. Pojišťovny tvrdily, že cestovní kanceláře byly tzv. podpojištěny a sjednaný limit pojistného plnění nedostačoval na úhradu pojistného plnění v plné výši. Klienti naopak tvrdili, že pojišťovna je v jejich případě povinna hradit 100% bez ohledu na sjednaný limit pojistného plnění. Dnes již konečně víme, že pravdu měli klienti. Potvrdily to všechny soudní instance v této zemi - naposledy v lednu 2017 i Nejvyšší soud.

Celý článek je dostupný pouze členům asociace.

Hledání členů

Důležité upozornění: ACK ČR nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří. Ten se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán.

Kontakt

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
Tel: 224 914 543
Fax: 224 914 674
E-mail: ackcr@ackcr.cz

 

Veletrhy

Přihlaste se na:

 Naše projekty:

ACK ČR- Pod křídly asociace

Hlavní mediální partneři: