Nejvyšší soud ČR o odpovědnosti cestovní kanceláře za škodu na věcech vnesených do ubytovacích prostor v rámci zájezdu

Tisk Email

Občanský zákoník rozlišuje mezi různými druhy povinností k náhradě škody. Jednou z nich je povinnost cestovní kanceláře nahradit zákazníkovi škodu způsobenou porušením smlouvy o zájezdu. Jinou je povinnost ubytovatele nahradit škodu na věcech vnesených do ubytovacích prostor. Nejvyšší soud ve svém nedávném rozsudku ze dne 30. 3. 2016 vysvětlil jak spolu tyto dvě povinnosti k náhradě škody souvisí v případě, že došlo k odcizení věcí klienta z hotelu v průběhu zájezdu.

Celý článek je dostupný pouze členům asociace.

Hledání členů

Důležité upozornění: ACK ČR nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří. Ten se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán.

Kontakt

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
Tel: 224 914 543
Fax: 224 914 674
E-mail: ackcr@ackcr.cz

 

Veletrhy

Přihlaste se na:

 Naše projekty:

ACK ČR- Pod křídly asociace

Hlavní mediální partneři: