Jak zjistím, zda je cestovní kancelář pojištěna ?

Tisk Email
Jak zjistím, zda je cestovní kancelář pojištěna ?

Cestovní kancelář je povinna mít po celou dobu své činnosti uzavřeno pojištění pro případ svého úpadku. O tomto pojištění je povinna informovat v katalogu, resp. na požádání zákazníka před uzavřením cestovní smlouvy. Cestovní kancelář za tímto účelem má od pojišťovny certifikát o uzavřeném pojištění. Klient má možnost ověřit si pojištění cestovní kanceláře na internetových stránkách příslušné pojišťovny. Adresy webových stránek pojišťoven najdete na webu ACK ČR.
V případě úpadku cestovní kanceláře pojišťovna zajistí klientům dotyčné CK, kteří jsou na zájezdu v zahraničí, repatriaci (tj. služby potřebné k tomu, aby se vrátili do ČR, resp. místa určeného v cestovní smlouvě). Následně zajistí plnění klientům, kteří si zakoupili zájezd, ale kterým nebyly z důvodu úpadku CK poskytnuty služby. Na přihlášení nároků mají klienti lhůtu 6 měsíců, výplata náhrad následuje proto až po této lhůtě.  
Toto zákonné pojištění se vztahuje pouze na zájezdy, nevztahuje se na jednotlivé služby.
Hledání členů

Kalendář akcí

13. prosince 2019
Zasedání Představenstva ACK ČR

 

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Kontakt

Důležité upozornění: ACK ČR nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří. Ten se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán.

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
Tel: 224 914 543
Fax: 224 914 674
E-mail: ackcr@ackcr.cz

 

Veletrhy

Přihlaste se na:

 

Hlavní mediální partneři