100 nejoblíbenějších turistických cílů v Německu dle hodnocení mezinárodních hostů za časů korony

Tisk Email

Praha, 30. září 2020 - I v aktuálním čase korony s mnoha cestovními omezeními se potenciální mezinárodní hosté intenzivně zajímají o Turistickou zemi Německo. Více než 13 tisíc zahraničních návštěvníků online portálu Německé turistické centrály (DZT) z více než 50 zemí se zúčastnilo aktuálního průzkumu o TOP 100 cílech v Německu.

První místo obsadil již potřetí Hamburský Miniatur Wunderland. Na druhé místo zvolili účastníci průzkumu zábavní park Europa-Park v bádenském Rustu a třetí skončil zámek Neuschwanstein v Bavorsku.

Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT, k tomu řekla: „Pomocí tohoto populárního průzkumu získáváme pro nás a naše partnery v německém turismu autentický obraz o tom, které cestovní cíle jsou obzvláště známé a poptávané. Umístění mezi TOP 100 se etablovalo jako pečeť kvality, která je používána jako prodejní argument v mezinárodním marketingu.“

Od roku 2012 mohou návštěvníci webových stránek www.germany.travel vložit do volného textového pole památky, volnočasové zařízení, akce, kulturní památky nebo přírodní krajiny. Z těch pak DZT vytvoří hodnocení. Aktuální průzkum začal 14. listopadu 2019 a trval do 31. července 2020.

Přehled nejlépe umístěných cílů v TOP 100 roku 2020

  1. místo: Od svého otevření v roce 2001 se miniaturní svět divů, Miniatur Wunderland v Hamburku, rozrostl v největší modelový železniční komplex na světě, s plochou 1 500 metrů čtverečních. Neustále rostoucí svět divů uprostřed hamburské městské čtvrti Speicherstadt dosud navštívilo zhruba 19 milionů hostů.
  2. místo: Europa-Park v bádenském Rustu s 5,8 miliony návštěvníků v r. 2019 je největším německým zábavním parkem. Dohromady 18 tematických oblastí, více než 100 pouťových atrakcí, show, stejně jako šest tematických hotelů zajišťují nezapomenutelné zážitky. Nejnovější atrakcí je od roku 2019 zážitkový bazén Rulantica.
  3. místo: Návštěvou zámku Neuschwanstein je každoročně fascinováno a inspirováno přibližně 1,5 milionu lidí z celého světa. Se svým idylickým pohádkovým zámkem přispěl král Ludvík II. k nejnápaditějším představám o romantickém Německu.

Dalšími atrakcemi, které se v roce 2020 umístily v první desítce, jsou historické Drážďany, Rothenburg ob der Tauber, Romantická cesta „Romantische Straße“, Berchtesgaden s jezerem Königssee, Kolínský dóm zapsaný na seznamu světového dědictví UNESCO, Národní park Černý les (Schwarzwald) a ostrov Rujána (Rügen) se svými křídovými útesy.

Pořadí online průzkumu je publikováno na samostatné microsite. Kromě podrobných informací o TOP 100 cestovních cílech mohou uživatelé webu filtrovat nejoblíbenější cíle v Německu podle kategorie nebo si je zobrazit na interaktivní mapě. TOP 100 získává řadu digitálních ocenění a reklamní materiály, které mohou být použity pro nejrůznější online a offline aktivity.

O DZT

Německá turistická centrála (DZT) je národním úřadem cestovního ruchu s hlavním sídlem ve Frankfurtu nad Mohanem. Z pověření Spolkového ministerstva hospodářství a energie zastupuje Německo jako zemi cestovního ruchu a na základě rozhodnutí Německého spolkového sněmu je tímto ministerstvem podporována. DZT vyvíjí a komunikuje strategie a produkty, aby nadále budovala kladnou image německých turistických destinací v zahraničí a podporovala cestovní ruch do Německa. K tomu provozuje 31 zahraničních zastoupení po celém světě. Bližší informace najdete v našem online tiskovém centru na www.germany.travel/presse.

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?
SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na info@ackcr.cz

 

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Kontakt

Důležité upozornění: ACK ČR nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří. Ten se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán.

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2

E-mail: ackcr@ackcr.cz

 

Veletrhy

Přihlaste se na:

 

Hlavní mediální partneři