Veletrhy GO a REGIONTOUR lákají na unikátní odborný program

Tisk Email

Brněnské veletrhy cestovního ruchu GO a Regiontour připravily pro rok 2018 atraktivní odborný program. Čtyřdenní událost odstartuje ve čtvrtek 18. ledna, a první den patří pouze odborníkům. Jedním z klíčových témat bude marketing v cestovním ruchu. Na veřejnost zacílí dvojice Go a Regiontour v pátek a během víkendu.

Nová koncepce Go a Regiontour se výrazně dotkla odborného doprovodného programu. Součástí přeměny je též nová diskusní platforma pro řešení aktuální témat oboru. Dvojici veletrhů zahájí konference na téma Aktuální podpora cestovního ruchu v regionech a jak dále“. Na ni navážou odborné panely, které budou řešit aktuální témata oboru.

Ve spolupráci s Českou centrálou cestovního ruchu CzechTourism, Asociací cestovních kanceláří ČR a Asociací českých cestovních kanceláří a agentur vzniká ucelený odborný panel, jehož tématem budou nové výzvy v cestování a trendy v oboru. Odborné přednášky a diskuse se zaměří také na marketing v cestovním ruchu. „Marketingový odborný panel bude rozdělen na dvě části. První se bude detailně věnovat marketingu v regionech a destinačním agenturám. Experti představí úspěšné příklady z Česka i zahraničí. Druhá část patří novým technologiím v cestovním ruchu,“ přibližuje odborný program ředitel veletrhu Miloň Mlčák. Mluvit se podle něj bude například o virtuální realitě (firma Sygic Travel) a vystoupí také pražský start-up TuddyTudyy, který se věnuje průvodcovství na míru. Tématem bude také využití dronů a 3D tiskáren v cestovním ruchu (CR).

Mezi vystupující experty patří například Pavel Pichler z firmy Travelbakers.cz, která usiluje o o rozvoj v CR. Pichler bude mít přednášku na téma využití moderních technologií 21. století v CR. Atraktivní formu prezentace zajímavých míst či obecně měst a regionů představí Zbyšek Podhrázský z firmy Cryptomania. Podhrazský přiblíží tematiku gamifikace veřejného prostoru a její využití v CR. Jeho firma umí díky hře představit krásná místa, kterých by si člověk v „běžném režimu“ třeba ani nevšiml. Jsou schopni zabalit historii do šifer, logických úkolů a skrýší, jako například u hry na míru ­- Bitva o Brno. O využít geolokačních her v oboru promluví Vít Pechanec z Geofun. Marketingový panel obohatí též přednášky o digitálním obsahovém marketingu pro destinace (Alpdest CEE s.r.o.) a téma sdílené ekonomiky – hledání kolegů na cestování.

Tematicky se program bude věnovat též nové segmentaci turistů, vzdělávání zaměstnanců, nadregionální spolupráci a kvalitě služeb. Kamil Schaumann Forum cestovního ruchu) bude mluvit o kvalitě služeb v CR a pod taktovkou Aleše Pangráce (CzechTourism) se povede diskuze nad tématem nového systému klasifikace destinačních managementů.

Všechny kraje ČR

Veletrh Regiontour, jehož cílem je podpora domácího cestovního ruchu a incomingu, v roce 2018 hostí i širokou prezentaci destinací v České republice. „Díky intenzivní spolupráci s Asociací krajů ČR máme přihlášené všechny kraje,“ doplňuje Mlčák. Téměř všechny kraje představí na veletrhu i Slovensko. Na brněnském výstavišti však nebudou chybět ani zástupci ze Maďarska, Polska, Rakouska či Německa. Změny koncepce projektu se promítly i do rozmístění veletrhů v pavilonech. K Regiontouru, který je již tradičně spojen s nejmodernější a největší výstavní halou P, se přestěhuje přehlídka cestovních kanceláří a agentur – „výjezdový“ veletrh GO.

Prázdniny na venkově, vzdušnou čarou či dovolená na vodě?

Pavilon F se nově stane festivalovým pavilonem, kde si návštěvníci vyzkouší jednotlivé formy dovolené, které jim budou nabízeny v pavilonu P. Zájemce o dovolenou na vodě potěší například jachta, kterou si budou moci na vlastní kůži prohlédnout. Program nadchne též milovníky cykloturistiky, potápění, pěší turistiky, agroturistiky, létání i například wellness. „Přivítáme nomády, kteří budou návštěvníkům vyprávět zkušenosti ze svých cest a přivezou dva obytné vozy, které mohou zájemci prozkoumat. Návštěvníky čeká také dobrodružství v podobě lezení, protože na veletrhy zamíří první mobilní ferratová stěna v Česku,“ doplňuje mluvčí veletrhu Karolína Křenková. Via-ferraty v současnosti prožívají boom nejen v Alpách, ale každý rok vzniká několik nových cest na českých skalách. Atraktivní doprovodný program obohatí znalostní a dovednostní soutěže. A je vhodný pro rodiny s dětmi, k dispozici bude i dětský „cestovatelský“ koutek, unikátní bar a relax zóna. „Bar bude připraven na míru našim veletrhům a každý nabízený drink představí vlastní příběh, který je spjat s novým komunikačním stylem našich veletrhů Go a Regiontour,“ prozrazuje Křenková s tím, že jeden z drinků se jmenuje „Nezůstaneme na noc?“. Souběžně s veletrhy se odehraje cestovatelský festival GO Kamera, jehož hlavním tématem je Východní Afrika. O zážitky z cest se podělí známí cestovatelé, nejlepší horolezci, dobrodruzi či fotografové. Jedná se o největší cestovatelské setkání v Čechách i na Slovensku. Ve čtyřdenním maratonu přednášek a promítání se naživo vystřídá a setká více než 50 účinkujících. Součástí doprovodného programu veletrhů je též festival krajových specialit a regionálních potravin REGFOODFEST.

Brněnské tradiční veletrhy se odehrají 18. až 21 ledna 2018 na brněnském výstavišti. Pravidelně akci navštěvuje více než 30 tisíc lidí. Význam veletrhů podtrhují udělené záštity od ministryně pro místní rozvoj Karly Šlechtové, primátora města Brna Petra Vokřála a předsedkyně Asociace krajů ČR Jany Vildumetzové. Dále od Fora cestovního ruchu, ACK ČR, AČCKA, CzechTourism, Asociace kuchařů a cukrářů ČR, Asociace leteckých provozovatelů ČR a Arbiskupství pražského. 

www.regiontour.cz

Zdroj:

Zdroj:Veletrhy Brno, a.s.
Výstaviště 405/1 
www.bvv.cz

Hledání členů

Důležité upozornění: ACK ČR nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří. Ten se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán.

Kontakt

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
Tel: 224 914 543
Fax: 224 914 674
E-mail: ackcr@ackcr.cz

 

Veletrhy

Přihlaste se na:

 Naše projekty:

ACK ČR- Pod křídly asociace

Hlavní mediální partneři: